.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نامه گلایه آمیز جمعی از اعضای مجمع زنان اصلاح طلب مازندران به استاندار
ما قرار داشتیم در این جلسه مشکلات و پیشنهادها را مطرح کرده و البته بگوئیم همچون گذشته ضمن حمایت از دولت آماده فراهم آوردن انتخاباتی پرشور هستیم و به جز آن می خواهیم نقشی جدی در توسعه سیاسی، اجتماعی و فرهگی مازندران بازی کنیم، اما به نظر نمی رسد گوش شنوایی برای این صداهای رسا باشد و این مایه تاسف است.
نامه گلایه آمیز جمعی از اعضای مجمع زنان اصلاح طلب مازندران به استاندار

عبارت: صبح دیروز قرار بود چند تن از بانوان اصلاح طلب استان دیداری با خانم مریم جمشیدی؛ مدیرکل امور بانوان داشته باشند که به دلیل عدم حضور استاندار مازندران این جلسه برگزار نشد و مایه رنجش بسیاری از حاضران را فراهم آورد. مخصوصا اینکه بسیاری از آنها از راه های دور برای این جلسه راهی ساری شده بودند و انتظار داشتند بعد از یکبار لغو این جلسه، اینبار موفق به دیدار استاندار و طرح موضوعاتشان در سال پایانی دولت شوند.

اینکه این نشست به چه دلیل برگزار نشده موضوع ما نیست. اما رنجش خاطر این دوستان ریشه در یک بی توجهی سه ساله در این حوزه دارد که به نظر می رسد حالا فرصت مناسبی برای طرح آن است.

ما عدم حضور جنابعالی و پاسخگویی نامناسب مدیرکل امور بانوان را توهینی به جامعه زنان اصلاح طلب استان تلقی می کنیم و بر این باوریم که عزم و توجهی ذاتی به این قشر اثرگذار بوجود ندارد.

از دولت تدبیر و امید که بیشترین رای را از مردم مازندران کسب کرد و از پشتیبانی پررنگ زنان این استان؛ به خصوص حضور تمام و کمال بانوان اصلاح طلب (به عنوان نمونه در دیدار انتخاباتی دکتر روحانی با مردم در مسجد جامع ساری ) در روزهای انتخابات بهره مند شد انتظار می رفت که حداقل به اندازه جایگاه واقعی آنها برایشان احترام قائل شود اما متاسفانه نه تنها  این اتفاق رخ نداد بلکه بهعکس با انتخاب های نادرست و به کار گماردن افرادی غیر متخصص و جدی نگرفتن این حوزه در این سه سال راه جدایی را میان ما هموار نمود.

ما قرار داشتیم در این جلسه مشکلات و پیشنهادها را مطرح کرده و البته بگوئیم همچون گذشته  ضمن حمایت از دولت آماده فراهم آوردن انتخاباتی پرشور هستیم و به جز آن می خواهیم نقشی جدی در توسعه سیاسی، اجتماعی و فرهگی مازندران بازی کنیم، اما به نظر نمی رسد گوش شنوایی برای این صداهای رسا باشد و این مایه تاسف است.

بنابر این اتفاقی که دیروز رخ داد را ادامه همان بی تدبیری ها و بی توجهی ها می دانیم و مراتب اعتراض جدی خود را به این اتفاق اعلام می داریم و امیدواریم حداقل در یک سال باقی مانده و برای حفظ آبروی دولت تجدیدنظری در حوزه زنان در استان صورت گیرد.

اگر این متن با امضای محفوظ منتشر می گردد به این دلیل است که این شائبه ایجاد نشود که نویسندگان آن به دنبال مطرح کردن نام خود و منفعتی شخصی هستند.
 

امضا محفوظ ـ جمعی از اعضای مجمع زنان اصلاح طلب مازندران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رضا 1 آبان 1395
بعد از انقلاب این اولین و تنها استانداری است که که سه شنبه ها ملاقات عمو می ندار د

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.072 seconds.