.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گلایه نماینده شرق استان از استاندار ؛
استاندار به فکر شرق استان باشد/ مدیران نا کارآمد باید از صحنه مدیریت کنار بروند
شمال نیوز: شرایط کارآمدی مدیران بررسی شود تا مدیران ناکارآمد را از صحنه مدیریت شهرستانهای شرق استان کنار گذاشته شوند.

 نماینده رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استاندار به فکر شرق گیلان باشد، گفت: استاندار باید در بدنه مدیریت رودسر و املش تحول ایجاد کند و مدیران نا کارآمد از صحنه مدیریت رودسر و املش کنار بروند

به گزارش شمال نیوز، اسدالله عباسی در مورد وضعیت شهرستانهای رودسر و املش، اظهار کرد: این شهرستان ها از عدم وجود زیر ساخت های مناسب فاضلاب رنج می برند.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: اشتغال و رونق تولید به دغدغه های مهم مردم تبدیل شده است و دولت هم در این راستا ضعف داشته است.

نماینده مردم رودسر و املش با تأکید براینکه مشکلات و معضلات زیادی پیرامون حوزه کشاورزی و صیادی وجود دارد، اضافه کرد: دولت باید موانع حوزه کشاورزی و صید و صیادی را برطرف سازد.

عباسی با اشاره به این موضوع که از مهمترین ضعف ها و کمبودها در بدنه شهرستان های رودسر و املش در مدیریت آنها است، افزود: استاندار به فکر شرق استان باشد و در بدنه مدیریت این شهرستان ها تحول ایجاد کند.

وی با بیان این نکته که استاندار گیلان در جهت تغییر و تحول در مدیریت رودسر و املش اقدام کند، اظهار کرد: شرایط کارآمدی مدیران بررسی شود تا مدیران ناکارآمد را از صحنه مدیریت شهرستانهای رودسر و املش کنار گذاشته شوند./کاسپین


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.157 seconds.