.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار ساری:
ثبت نام ۱۰۰ هزار خانوار ساروی در سرشماری اینترنتی
فرماندار ساری از مشارکت بیش از ۱۰۰ هزار خانوار با ۳۲۰ هزار جمعیت در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، احمد حسین زادگان مهر با بیان اینکه مردم فهیم این شهرستان در سرشماری به روش اینترنتی حدود ۶۰ درصد مشارکت اینترنتی داشته‌اند افزود: در مرحله دوم که از ۲۸ مهرماه آغاز و تا ۲۸ آبان ادامه خواهد داشت ، مأموران سرشماری با مراجعه به منازل افراد با استفاده از تبلت، اطلاعات مورد نظر را از مردم دریافت می کنند و لازم است مردم همکاری مناسب را با این افراد داشته و اطلاعات مورد نیاز را  ارائه کنند.

وی با اشاره به اینکه هشتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن برای نخستین بار به دو شیوه اینترنتی و حضوری اجرایی شده است، گفت: نتایج حاصل از سرشماری می‌تواند تصویری از وضع موجود جمعیت، نیازمندی‌ها و توانایی‌های کشور را به نمایش بگذارد.

فرماندار ساری گفت: آن دسته از افرادی که در در مرحله ثبت نام اینترنتی شرکت کرده اند  در هنگام مراجعه مأموران آمار فقط کد رهگیری را  ارائه می دهند و نیاز به ارائه اطلاعات مجدد ندارند.

لازم به ذکر است نخستین سرشماری عمومی نفوس و مسکن ایران در سال ۱۳۳۵ انجام شد. از سال ۱۳۳۵تا ۱۳۸۵ خورشیدی سرشماری عمومی نفوس و مسکن در ایران به موجب قانون هر ۱۰ سال یک بار اجرا می شود و در سال ۱۳۸۶براساس مصوبه هیات وزیران فاصله زمانی اجرای سرشماری های عمومی نفوس و مسکن از ۱۰ سال به پنج سال کاهش یافت./ مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.191 seconds.