.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خانه احزاب در مازندران تشکیل می شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: آیین‌نامه جدید انتخابات به‌زودی ارائه و خانه احزاب مازندران نیز به‌زودی تشکیل خواهد شد.

به گزارش شمال نیوز، علیرضا یونسی ظهر شنبه در اولین نشست روسای اداره سیاسی فرمانداری‌های استان در دولت تدبیر و امید با اشاره به این‌که فضای سیاسی استان برای فعالیت قانونی گروه‌های سیاسی باز است، خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید به تضارب آرا در چارچوب قانون اعتقاد دارد و اقدامات غیرقانونی را به‌هیچ‌وجه نمی‌پذیرد.

معاون استاندار با تأکید بر این‌که در راستای برنامه‌های دولت، باید نشست با گروه‌های سیاسی در دستور کار فرمانداری‌ها قرار گیرد، گفت: مواضع و اقدامات دولت برای گروه‌های سیاسی تشریح و تبیین شود.

یونسی بر بهره‌گیری از تعامل چهره به چهره با گروه‌های سیاسی در راستای تحقق برنامه‌های توسعه‌ای دولت تأکید کرد و خاطرنشان ساخت: افزایش ۴۰ درصدی تشکل‌های مردم‌نهاد در دولت تدبیر و امید یک ظرفیت مناسب است که باید با ساماندهی مطلوب آن، در جهت پیشبرد امور مردم و دولت به‌ویژه در حوزه انتخابات بهره‌گیری نمود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، بر استفاده از ظرفیت نخبگان، صاحب‌نظران و دانشگاهیان تصریح کرد و افزود: مواضع دولت، مدبرانه تحلیل و تبیین شود.

وی برگزاری انتخابات بی‌طرفانه و شفاف را مشی دولت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال آینده عنوان کرد و بیان داشت: آیین‌نامه جدید انتخابات به‌زودی ارائه خواهد شد و خانه احزاب مازندران نیز به‌زودی تشکیل خواهد شد.

یونسی بر تشکیل اتاق فکر و گروه اندیشه‌ورز در تمامی فرمانداری‌ها تأکید کرد و ابراز داشت: وضعیت شهرستان‌ها در همه حوزه‌ها به شکل عالمانه و دقیق آسیب‌شناسی شود.

معاون استاندار، با اشاره به این‌که در حوزه مسائل اجتماعی، مقام معظم رهبری راسا ورود عنوان کرد: توجه به مسائل اجتماعی، تشکیل جلسات مرتبط با این حوزه و اجرای درست طرح جامع مقابله با آسیب‌های اجتماعی و برنامه‌های ابلاغی در این راستا، تکریم ارباب‌رجوع و فراهم نمودن زمینه‌های رضایت‌مندی مردم ازجمله مسائلی است که باید به جد موردتوجه باشد.

وی حرکت جمعیتی مازندران به‌سوی استانی پیر را یک هشدار جدی برای همه عنوان کرد و اظهار داشت: فعالیت مرکز رصد اجتماعی استان، به شکل یک‌دیده بان اجتماعی مسائل این بخش را می‌نمایاند و نشانگر آن است که در بسیاری از حوزه‌های اجتماعی باید با حس دردمندی و تعهد بیشتری برخورد شود.

یونسی، تصریح کرد: اجتماعی کردن مبارزه با طلاق و اعتیاد و استفاده از همه ظرفیت‌ها در این دو حوزه موردتوجه جدی قرار گیرد.

وی بر به‌کارگیری افراد شایسته و کارآمد و معتقد به سیاست‌ها و برنامه‌های دولت در انتصابات تأکید کرد و افزود: مردم به آینده امیدوار هستند و باید از افرادی که با تلاش و تدبیر، روح امید و اعتماد را در جامعه تقویت می‌کنند، بهره‌گیری شود.

یونسی ضمن تقدیر از مشارکت بالای مردم مازندران در سرشماری اینترنتی، عنوان کرد: هفته پدافند غیرعامل و ۱۳ آبان، روز جهانی مبارزه با استکبار از مناسبت‌های پیش روست که لازم است فرمانداری‌ها در این دو حوزه فعال عمل نمایند و به بهترین شکل این ایام را گرامی دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که برجام، سایه بسیاری از مخاطرات را از کشور دور نمود، گفت: سیاست تعامل به‌جای تقابل و به فرجام رساندن برجام در سایه منویات رهبر معظم انقلاب، مدیریت مدبرانه رییس‌جمهور محترم و تدبیر و امید و تلاش شبانه‌روزی تیم دیپلماسی به بار نشست./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.121 seconds.