.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۱۵ هزار شغل خانگی در مازندران ایجاد می شود
استاندار مازندران گفت: ۱۵ هزار شغل خانگی و خرد در مازندران تا پایان سال ایجاد می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، ربیع فلاح جلودار ظهر شنبه در جلسه ویژه بررسی وضعیت ایجاد اشتغال خرد و خانگی گفت : در پایان سال ۱۵ هزار شغل خرد و خانگی در استان ایجاد خواهد شد و همه دستگاه‌ها وظیفه‌دارند در این زمینه همکاری کنند .

فلاح از مدیران خواست تا برای پرداخت تسهیلات تبصره ۲۶ برای ایجاد اشتغال خرد پیگیری لازم صورت گیرد و بانک‌ها نیز در پرداخت تسهیلات این بخش تسریع کنند.

مقام عالی دولت در استان با اشاره به ایجاد ۱۴ هزار شغل خرد و خانگی در سال گذشته گفت : ضرورت دارد برای ارائه محصولات تولیدی در این بخش به ایجاد بازارچه‌های محلی نیز توجه جدی گردد .

استاندار مازندران همچنین توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای ارتقاء مهارت‌آموزی و کارآفرینی را یادآور شد و گفت : یکی از بسترهای مهم ایجاد اشتغال برای فارغ‌التحصیلان حضور ۱۸ شرکت و برند حوزه IT در استان است که قرار است برای چهار هزار فارغ‌التحصیل با دو هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری ایجاد شغل شود .

وی ادامه داد: در حوزه بسته رونق تولید تاکنون ۲۱۸ میلیارد تومان تسهیلات به ۵۴۸ واحد تولیدی پرداخت‌شده است و اگرچه مازندران در این بخش رتبه اول را دارد ولی باید این روند تداوم یابد .

استاندار مازندران با اشاره به اختصاص ۵۵ میلیارد تومان در قالب تسهیلات تبصره ۲۶ در حوزه ایجاد مشاغل خرد و خانگی گفت : کمیته امداد امام خمینی(ره) برای جذب اعتبارات ۴۱ میلیارد تومانی و اداره کل بهزیستی برای جذب اعتبارات ۱۴ میلیارد تومانی در این بخش پیگیری بیشتری کند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.