.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۱۰۰ هزار ساروی در سرشماری اینترنتی ثبت نام کردند
فرماندار ساری از مشارکت بیش از ۱۰۰ هزار نفری مردم این شهرستان در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن خبر داد.

به گزارش شمال نیوز:احمد حسین زادگان  با بیان اینکه مردم فهیم این شهرستان در سرشماری به روش اینترنتی حدود ۶۰ درصد مشارکت اینترنتی داشته‌اند افزود: در مرحله دوم که از ۲۸ مهرماه آغاز و تا ۲۸ آبان ادامه خواهد داشت ، مأموران سرشماری با مراجعه به منازل افراد با استفاده از تبلت، اطلاعات مورد نظر را از مردم دریافت می کنند و لازم است مردم همکاری مناسب را با این افراد داشته و اطلاعات مورد نیاز را  ارائه کنند.

وی با اشاره به اینکه هشتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن برای نخستین بار به دو شیوه اینترنتی و حضوری اجرایی شده است، گفت: نتایج حاصل از سرشماری می‌تواند تصویری از وضع موجود جمعیت، نیازمندی‌ها و توانایی‌های کشور را به نمایش بگذارد.

فرماندار ساری گفت: آن دسته از افرادی که در در مرحله ثبت نام اینترنتی شرکت کرده اند  در هنگام مراجعه مأموران آمار فقط کد رهگیری را  ارائه می دهند و نیاز به ارائه اطلاعات مجدد ندارند.

لازم به ذکر است نخستین سرشماری عمومی نفوس و مسکن ایران در سال ۱۳۳۵ انجام شد. از سال ۱۳۳۵تا ۱۳۸۵ خورشیدی سرشماری عمومی نفوس و مسکن در ایران به موجب قانون هر ۱۰ سال یک بار اجرا می شود و در سال ۱۳۸۶براساس مصوبه هیات وزیران فاصله زمانی اجرای سرشماری های عمومی نفوس و مسکن از ۱۰ سال به پنج سال کاهش یافت./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.