.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجرای قانون سرلوحه دستگاه های نظارتی باشد
استاندار مازندران تاکید کرد تااجرای قانون، پیشگیری، دادن روحیه کار، تلاش و امید به مدیران باید سرلوحه همه به‌ویژه دستگاه‌های نظارتی باشد.

به گزارش شمال نیوز، ربیع فالح جلودار صبح شنبه در نشست با مسئولان بازرسی استان با اشاره به این‌که رسالت بازرسی بسیار مهم و جایگاه نظارتی آن مهم است، بیان داشت: نگاه بنده در استان همواره همکاری، تعامل و همراهی باهمه حوزه‌ها بوده است و هرگاه دستگاه‌ها و نهادهای غیر اجرایی استان نیز پیگیری مهمی داشته‌اند، باعلاقه دنبال کرده‌ام.

استاندار بابیان این‌که برای جایگاه بازرسی، حساسیت ویژه‌ای قائلم، تصریح کرد: تنها در صورت تغییر نگاه و فرهنگ کار است که می‌توان شیوه‌های نظام‌مند و درست اجرای قانون را در جامعه حاکم کرد.

مقام عالی دولت در مازندران، با اشاره به این‌که دستگاه‌های اجرایی و نظارتی باید در راستای توسعه و پیشبرد امور باهم همکاری و تعامل داشته باشند، عنوان داشت: فصل الخطاب در همه امور، قانون است و پیشگیری نیز ابزاری کارآمد برای نظارت مطلوب به‌حساب می‌آید.

ربیع فلاح با تأکید بر این‌که نشست‌های تعاملی بین دستگاه‌های اجرایی و نظارتی باید تداوم یابد، ابراز نمود: اجرای قانون، پیشگیری و دادن روحیه کار و تلاش و امید به مدیران باید سرلوحه همه به‌ویژه دستگاه‌های نظارتی باشد.

در آغاز این جلسه که معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی و هماهنگی امور عمرانی استاندار و برخی مدیران ستادی استانداری حضور داشتند، مدیرکل و معاونین اداره کل بازرسی استان به ارائه گزارشی از اقدامات خود پرداختند و دیگر اعضا حاضر در جلسه نیز نظرات و دیدگاه‌های خود را بیان کردند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.