.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اتمام حجت فرماندار با مالک و مدیران تیم نساجی ؛
باشگاه نساجی نباید فدای خواسته‌های شخصی عده‌ای شود
شمال نیوز : محمدی با بیان اینکه آقای پرهام تنها یک مدرک بیاورد که از مسؤولان کمک خواست و مسؤولان حمایت نکردند، افزود: این آقا حتی برای بخشش بدهی سرپرست باشگاه نساجی مازندران به بانک قوامین از ما درخواست کمک کرد و من این کار را انجام دادم.....

شمال نیوز : فرماندار قائم‌شهر گفت: مردم فهیم شهرستان و هواداران باشعور نساجی مازندران می‌خواهم تا اسیر‌ جوسازی‌ها نشوند و قدمت و بزرگی‌ باشگاه نساجی را فدای خواسته‌های شخصی عده‌ای خاص نکنند.

به گزارش شمال نیوز ، مهدی محمدی در جمع خبرنگاران درباره مشکلات باشگاه فوتبال نساجی مازندران با بیان اینکه تا به امروز از هیچ کمکی به مالک باشگاه نساجی مازندران مضایقه نکردیم، اظهار کرد: چند ماه پیش مشکل زمین ماه‌فروجک برطرف شد و کمیسیون ماده 32 موافقت خود را برای واگذاری زمین به باشگاه نساجی اعلام کرد.

وی افزود: با وجود تنظیم پرهام و تعیین زمان توسط وی در  جلسه‌ای که قرار بود در فرمانداری ساری برگزار شود حضور نیافت و جلسه لغو شد.

محمدی تصریح کرد: قرار بر این شد تا زمین ماه‌فروجک با موافقت مردم منطقه به باشگاه نساجی مازندران واگذار شود و به شخص مهدی پرهام واگذار نخواهد شد.

وی با بیان اینکه باشگاه خصوصی نساجی مازندران در تاریخ 24 آذر ماه 93 طی نامه‌ای درخواست می‌کند تا ما از اصناف پول جمع کنیم تا خودش تیم‌داری کند، اظهار کرد: این سؤوال مطرح می‌شود که اگر قرار است ما پول جمع کنیم و آقای پرهام  تیم‌داری کنند چه نیازی به حضور وی است و کدام باشگاه خصوصی در ایران سراغ دارید که از اصناف شهرستان برای تیم‌داری پول جمع کند.

این مسؤول ادامه داد: مدارک و نامه‌هایی که نشان می‌دهد استانداری مازندران، فرمانداری قائم‌شهر و دیگر مسؤولان از هیچ کوششی برای حمایت از مهدی پرهام در 3 سال اخیر دریغ نکرده‌اند و آقای پرهام در تاریخ 27 آذر ماه 93 طی نامه‌ای درخواست می‌کند تا استاندار مازندران پیگیر اخذ مجوز تأسیس قرض‌الحسنه‌ای با نام نساجی  شود که استاندار مازندران در ادامه حمایت از مالک باشگاه نساجی،خواستار مساعدت در این موضوع می‌شود.

محمدی با بیان اینکه آقای پرهام تنها یک مدرک بیاورد که از مسؤولان کمک خواست و مسؤولان حمایت نکردند، افزود: این آقا حتی برای بخشش بدهی سرپرست باشگاه نساجی مازندران به بانک قوامین از ما درخواست کمک کرد و من این کار را انجام دادم.

این مسؤول با بیان اینکه اگر پرهام نمی‌خواهد تیم‌داری کند بیاید و تیم را تحویل دهد نه اینکه با طرح موضوع شکایت، سرمایه‌گذاران را فراری دهد، گفت: از مردم فهیم شهرستان و هواداران باشعور نساجی مازندران می‌خواهم تا اسیر‌ جوسازی‌ها نشوند و قدمت و بزرگی‌ باشگاه نساجی را فدای خواسته‌های شخصی عده‌ای خاص نکنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.351 seconds.