.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک مهندس شمالی در بین شهدای حمله داعش به کرکوک + عکس
شمال نیوز: ۳ تن از شهدای ایرانی به تیر مستقیم به شهادت رسیده اند به نحوی که تروریست ها با ورود به نیروگاه به سوی مهندسین و تکنیسین ها تیراندازی می کنند و سپس عامل انتحاری خود را منفجر می کند.

شمال نیوز: در حمله انتحاری عوامل داعش به نیروگاه کرکوک عراق سه تن از هوطنانمان به شهادت رسیدند.

به گزارش شمال نیوز، بنا بر اعلام منابع آگاه، کوروش (قاسم) قویدل مهندس ماسالی شاغل در این نیروگاه هم از جمله شهدای این حادثه است که با تیر مستقیم دشمن تکفیری به شهادت رسیده است.

این شهید ماسالی ساکن تهران بوده و به واسطه فعالیت در شرکت ایرانی صانیر پیمانکار نیروگاه برق ۳۲۰ مگاواتی «دبیس»، در کرکوک عراق حضور داشت.

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه در مصاحبه با ایرنا گفت: متاسفانه تروریست ها صبح امروز (جمعه) با ورود به نیروگاه برق دبس خود را منفجر کردند که این اقدام منجر به شهادت ۳ تن و مجروح شدن ۵ تن از تکنیسین ها می شود.

وی ضمن محکوم کردن اقدامات تروریستی اعلام کرد: متاسفانه ۳ تن از شهدای ایرانی به تیر مستقیم به شهادت رسیده اند به نحوی که تروریست ها با ورود به نیروگاه به سوی مهندسین و تکنیسین ها تیراندازی می کنند و سپس عامل انتحاری خود را منفجر می کند. مصیب قنبری»، «نعمت رضایی» و «کوروش قویدل» سه مهندس ایرانی بودند که بر اثر حمله انتحاری داعش در نیروگاه برق کرکوک شهید شدند.

گفتنی است از این شهید والامقام یک دختر به یادگار مانده است.

 



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.