.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عمر ورزش قهرمانی کم شده است
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خود فرد قهرمان را در کم شدن عمر ورزش قهرمانی مؤثر دانست.

به گزارش شمال نیوز:حبیب حسین زادگان در پاسخ به این پرسش که چه چیزی عمر ورزش قهرمانی را در مازندران کم کرده است، گفت: مهم‌ترین دلیل خود فرد است زیرا قهرمان ورزشی بایستی همیشه به اهدافی که دارد پایبند باشد و اهداف قهرمانی وی تنها به یک مقطع زمانی خلاصه نشود.

وی در پاسخ به سؤالی درباره استعدادیابی در ورزش، گفت: استعدادیابی مقوله‌ای عام است و همه باید کمک کنند درحالی‌که در بسیاری از حوزه‌ها استعدادیابی به نحو احسن انجام نمی‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، در ادامه بابیان اینکه مراکز استعدادیابی هم در وزارتخانه، هم اداره ورزش استان‌ها تشکیل‌شده است، گفت: استعدادیابی ورزش جز, طرح‌های مهم و معتبر وزارت ورزش است که فدراسیون‌های ورزشی نقش مهمی در آن ایفا می‌کنند و البته باشگاه‌های خصوصی هم می‌توانند در این حوزه نقش مؤثر داشته باشند.

حسین زادگان، درباره اقداماتی که در نهادینه شدن ورزش همگانی در استان انجام شد اظهار کرد: در ورزش همگانی جهش خوبی داشتیم ولی با توجه به اینکه در مازندران، بعد از تصادفات بیماری‌های قلبی – عروقی یکی از علت‌های مرگ‌ومیر افراد به شمار می‌آید، همه دستگاه‌ها بایستی در نهادینه کردن ورزش همگانی و توسعه آن تلاش کنند.

وی، افزود: سیاست‌گذاری‌های ما در حوزه ورزش همگانی به‌گونه‌ای است که جزء استان‌های برتر این حوزه هستیم و درعین‌حال برنامه‌های خوبی در مناسبت‌های مختلف تحت عناوین ورزش همگانی برای افزایش تحرک بدنی مردم استان داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، درباره اینکه چه برنامه‌هایی اداره ورزش و جوانان استان برای حفظ قهرمانی انجام داده است و لزوماً چگونه قهرمانی می‌تواند صیانت و حفظ شود، گفت: برای حفظ قهرمانی عوامل مختلف دخیل هستند که در این میان، نقش خود افراد، فدراسیون‌ها، عوامل فرهنگی، اجتماعی و حتی رسانه‌ها بسیار مهم است.

حسین زادگان، نقش فدراسیون‌ها را در حفظ قهرمانی برجسته دانست و تصریح کرد: البته حمایت‌های معنوی از قهرمانان ورزشی در کنار حمایت‌های مالی هم تأثیرگذار خواهد بود ولی پایبندی قهرمان ورزشی به هدفی که دارد نه در یک مقطع زمانی، موجب افزایش عمر قهرمانی می‌شود.

 

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، درباره سهم یک‌درصدی اعتبارات دستگاه‌ها به ورزش استان، ابراز داشت: در این بخش جز بهترین‌های کشور بودیم زیرا در سال گذشته ۲۲۰ میلیون تومان میزان دریافتی ما از سهم یک‌درصدی اعتبارات دستگاه‌ها بوده است.

حسین زادگان در ادامه با تأکید بر اینکه مجلس به دستگاه‌ها مکلف کند تا این سهم تحقق یابد، افزود: در میان دستگاه‌های استان شرکت آب منطقه‌ای مازندران در این موضوع عملکرد رضایت بخشی داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در ادامه بابیان اینکه در استان مازندران بسیاری از ورزشکاران در تورنمنت‌ها شرکت می‌کنند ودرعین‌حال ورزشکاران المپیکی زیادی هم در استان داریم که انتظاراتی دارند، افزود: درهرصورت خود را موظف می‌دانیم که هیچ ورزشکاری در حد بین‌المللی جهان بیکار نباشد، هرچند حمایت‌های ما در حد بضاعت دولت و مصوبه‌هایی است که در خصوص اشتغال قهرمانان ورزشی در هیات وزیران به تصویب رسیده است.

حسین زادگان در پایان، مراسم تجلیل از مدال‌آوران استان را مورداشاره قرارداد و افزود: این مراسم در پایان سال با تجلیل از کلیه مدال‌آوران مازندرانی انجام می‌گیرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.