.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاهش 40 درصدی پرونده های قضایی با سند دار شدن اراضی
دادستان گلوگاه گفت: یکی از دغدغه های قوه قضاییه سند دار شدن اراضی کشاورزی است زیرا با تحقق این امر بالغ بر 30 الی 40 درصد پرونده ها در دستگاه قضایی کاهش می یابد.

به گزارش شمال نیوز، رحمت اله عشقی در جلسه پیشبرد و هماهنگی پروژه رفع تداخلات اراضی و نقشه کاداستر شهرستان گلوگاه که با حضور مدیر امور اراضی مازندران، فرماندار و چند تن از روسای ادارت گلوگاه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی موضوع بسیار حائز اهمیتی است که این مهم در شهرستان گلوگاه با همت و تلاش همه مسئولان شهرستانی در حال انجام است و با توجه به اینکه افکار عمومی پذیرای این امر نبود، جهاد کشاورزی گلوگاه تلاش بسیاری در جهت اطلاع رسانی و شفاف سازی انجام داد.

وی با بیان اینکه جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی در شهرستان گلوگاه یکی از برنامه های دارای اولویت است، افزود: در زمینه رفع تداخلات مالکیت اراضی 22 پرونده در کمیسیون رفع تداخلات این شهرستان وجود دارد که در حال رسیدگی است.

عشقی خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه های قوه قضاییه سند دار شدن اراضی کشاورزی است زیرا با تحقق این امر بالغ بر 30 الی 40 درصد پرونده ها در دستگاه قضایی کاهش می یابد به دلیل اینکه اکثر زمین ها فاقد سند رسمی هستند و تبعا مشکلات و درگیری هایی به وجود می آید که پرونده های شکایت تشکیل می شود اما با سند دار شدن اراضی بخش عمده مشکلات دستگاه قضایی حل می شود.

دادستان گلوگاه اظهار کرد: در یک سال گذشته آمار تغییر کاربری اراضی و ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی زراعی و همچنین تجاوز و تصرفات اراضی ملی در شهرستان گلوگاه به صفر رسیده است که البته بخشی از اراضی ملی بیش از 40 سال پیش در دست متصرفین قرار دارد و یا از پدران به آن ها رسیده که مستلزم انجام امور قانونی است و پیگیری این موضوع نیز در دستور کار قرار دارد./ ایسنا 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.375 seconds.