.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همه دستگاه‌ها در خدمت منادیان امر به معروف باشند
رئیس‌کل دادگستری مازندران گفت: باید همه دستگاه‌ها در خدمت منادیان امر به معروف و نهی از منکر باشند.

به گزارش شمال نیوز، حجت‌الاسلام محمدعلی تقوی‌فرد پیش‌ازظهر امروز در همایش طلایه‌داران امر به معروف پلیس و همیاران محرم در ساری، اظهار کرد: خداوند بانی امر به معروف برای انسان‌ها است و فرستادگان ویژه را برای هدایت انسان فرستاد.

وی تصریح کرد: برخی از انسان‌ها نه تنها به صحبت‌های اولیاء الهی هم گوش نکردند و حتی به اولیای الهی کینه‌توزی کرده و حتی دست به شهادت انبیای الهی زدند.

رئیس‌کل دادگستری مازندران با بیان اینکه برگزاری مراسم عزاداری امام حسین(ع) برای ما است که درک کنیم که در کجای انسانیت قرار داریم، افزود: از بانیان امر به معروف و نهی از منکر باید تقدیر کرد که چراغ این محفل را روشن نگه داشتند.

این مسؤول بیان کرد: باید همه دستگاه‌ها در خدمت منادیان امر به معروف و نهی از منکر باشند.

تقوی‌فرد با اعلام اینکه برخی از مشکلات اجتماعی به دلیل سوء عملکرد برخی از افراد جامعه است، گفت: سوء عملکرد به دلیل عدم توجه به مباحث الهی است.

وی یادآور شد: بسیاری از افراد در جامعه به حدی در گناه فرو رفتند که آیات الهی را تکذیب می‏‌کنند و این افراد ظالم‎ترین دوران خود هستند.

رئیس‌کل دادگستری مازندران ادامه داد: این افراد به خودشان هم دروغ می‎گویند، این افراد گمراه می‏‌شوند و زندگی سخت و تنگی را در پیش دارند، در تاریخ به این موضوع اشاره شد که دروغ‎گویان جماعت رستگاری نیستند.

این مسؤول با اعلام اینکه دروغ در جامعه جهانی بسیار زیاد شد، تصریح کرد: آمریکا به بهانه حمایت از حقوق بشر دست به کشت و کشتار می‏‌زند.

تقوی‌فرد در پایان گفت: برای موفقیت در امور با استفاده از سیره ائمه الگوسازی کنیم و وظیفه الهی را در دستور کار قرار دهیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.138 seconds.