.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۱۱۸ میلیارد تومان از مطالبات بانکها در مازندران وصول شد
مدیر کل ثبت اسناد و املاک مازندران از وصول بیش از ۱۱۸ میلیارد تومان مطالبات بانکها و مؤسسات مالی و اعتباری خصوصی و بانکهای دولتی در شش ماهه ابتدائی سال جاری خبر داد.

به گزارش شمال نیوز:محمد حسن بهادر افزود: بیش از ۶۷ میلیارد تومان از این معوقات مرتبط با بانکهای دولتی و قریب ۵۱ میلیارد تومان نیز با درخواست بانکها و مؤسسات مالی و اعتباری خصوصی وصول شده است.

وی با تأکید برلزوم همکاری بانکها بویژه شورای هماهنگی بانکها در فرآیند وصول این معوقات افزود: در سال های۷۰ الی ۷۵ در سطح استان هفت یا هشت بانک فعالیت داشتند و دوایر اجرای اسناد رسمی واحدهای ثبتی نیز شاهدتشکیل کمترین پرونده اجرایی برای اسناد رهنی و فروش اسقاطی بودند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر تعداد بانکها و مؤسسات مالی و اعتباری به سه برابر افزایش یافته و این در حالیست که کارکنان واحدهای اجرای اسناد رسمی این  اد اره کل افزایش چندانی نداشته و با ۲۰ سال پیش برابری می کند و مشکلات و کمبودهای فضای فیزیکی و تجهیزات  همچنان  کارکنان را آزار می دهد، به طوریکه اداره اجرای اسناد رسمی مرکز استان همچنان در یک ساختمان استیجاری مستقر است.

بهادر یادآور شد: پارسال  نیز ۲۱۰ میلیارد تومان مطالبات بانکی توسط ادارات اجرای اسناد رسمی استان مازندران وصول شده است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.151 seconds.