.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گلایه ادیانی در کارگروه اشتغال مازندران ؛
دولت نمره قابل قبولی در حوزه اشتغال ندارد
شمال نیوز : عضو هیأت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه در حوزه اشتغال، نهادهای حکومتی مربوط به اشتغال کارنامه قابل قبولی ندارند، گفت: توجیه مسائل اشتغال اقدام صادقانه‎ای نیست....

شمال نیوز : عضو هیأت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه در حوزه اشتغال، نهادهای حکومتی مربوط به اشتغال کارنامه قابل قبولی ندارند، گفت: توجیه مسائل اشتغال اقدام صادقانه‎ای نیست.

 سید علی ادیانی شامگاه جمه در جلسه کارگروه اشتغال استان در استانداری مازندران که با حضور وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه IT و ICT مقررات شفافی نداریم و این موضوع در محاکم قضایی نیز مطرح است.

وی تصریح کرد: برای پیشرفت مناسب در این بخش نیاز به همسان‌سازی قوانین با قوانین بین‌‏المللی با رعایت اصول شرع داریم.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: درست است که مازندران رتبه دوم در حوزه فناوری اطلاعات را در اختیار دارد ولی این موضوع هم می‌‏تواند فرصت و گاهی هم تهدید باشد که تهدیدها باید با تدوین قوانین به فرصت تبدیل شود.

وی در ادامه با اعلام اینکه با ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی حرف‌های بسیار جدی داریم، افزود: در حال حاضر این موضوع را به مصلحت نمی‏‌دانم ولی در فضای مطلوب و در سطح ملی و استان مشکلاتی در این حوزه وجود دارد که مطرح می‎کنم.

ادیانی با اعلام اینکه در حوزه اشتغال کشور نهادهای حکومتی مربوط به اشتغال کارنامه قابل قبولی ندارند، گفت: چه مجلس شورای اسلامی و چه دولت در این جریان اقدام مناسبی انجام ندادند.

وی با اشاره به اینکه دولت در این بخش کارنامه قابل قبولی ندارد، اظهار کرد: توجیه مسائل اشتغال اقدام صادقانه‎ای نیست، کارهای صادقانه را باید اعلام کرد ولی به این معنی نیست که کشور در حوزه اشتغال وضعیت گل و بلبلی دارد.

ادیانی‌راد در پایان با اعلام اینکه دولت مکلف به ایجاد اشتغال و حفظ شغل است، گفت: رانش عجیب در حوزه اشتغال داشتیم، برابر آمار رسمی با وجود همه بنگاه‎های اقتصادی در کشور ایجاد اشتغال نشد و ایجاد اشتغال در مقایسه با جویندگان کار وجود ندارد و دولت و متولیان این بخش نمره قابل قبولی در این حوزه ندارند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.177 seconds.