.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک کشته و 2 مصدوم در تصادف دلخراش در بابل
سخنگوی اورژانس بابل از تصادف یک دستگاه مزدای دوکابین با موتورسیکلتی در بابل که یک کشته و دو مصدوم وخیم ‌داشت خبر داد.

به گزارش شمال نیوز:مهدی غلام نیا روشن اظهار کرد: در گزارش مردمی به اورژانس ۱۱۵ بابل تصادف موتورسیکلت با مزدا دو کابین جاده بابل به بهنمیر روبروی تالار سیمرغ گزارش شد.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز فرماندهی اورژانس ۱۱۵ بابل تکنسین‌های پایگاه  بیشه سر و امیرکلا  را به محل حادثه اعزام کرد.

غلام نیا روشن تصریح کرد: اولین اکیپ از تکنسین های اورژانس ۱۱۵ در مدت زمان سه دقیقه و دومین اکیپ از تکنسین های اورژانس ۱۱۵ در مدت زمان 9 دقیقه در صحنه حادثه حاضر شدند.

سخنگوی اورژانس بابل با بیان اینکه مصدومین این حادثه متاسفانه همگی اعضای یک خانواده شامل پدر بزرگ، پسر و نوه بودند، گفت: مرد 67 ساله به علت شدت صدمات و خونریزی در دم جان سپرد  و تلاش های تکنسین های اوراژنس برای احیا هم ثمری نداشت اما با این حال به بیمارستان منتقل شد که متاسفانه تلاش‌های کادر درمانی بیمارستان هم موثر نبود.

این مسئول با اشاره به اینکه در این حادثه مرد 35 ساله  و  پسر بچه  2.5 ساله دچار شکستگی‌های مختلف بدن شدند، یادآور شد: تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ پس از اقدامات پزشکی مصدومان حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی  بابل منتقل کردند اما درحال حاضر وضعیت آنها وخیم است.

 

منبع: ایسنا 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.