.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در جلسه کارگروه اشتغال استان؛
تاکید مجمع نمایندگان مازندران بر استفاده از نیروهای بومی در اجرای پروژه های استان
شمال نیوز: مجمع نمایندگان مازندران در جلسه کارگروه اشتغال استان مازندران با تاکید بر توسعه فناوری اطلاعات در کشور اعلام داشتند: نیروهای بومی در اجرای پروژه ها و طرح های کسب الکترونیک مازندران بکارگیری شوند.

شمال نیوز: مجمع نمایندگان مازندران جمعه شب در جلسه کارگروه اشتغال استان مازندران که با حضور وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استانداری مازندران برگزار شد با تاکید بر توسعه فناوری اطلاعات در کشور اعلام داشتند: نیروهای بومی در اجرای پروژه ها و طرح های کسب الکترونیک مازندران بکارگیری شوند.
 

به گزارش شمال نیوز، محمد دامادی اظهار داشت: دانشی که در حوزه فناوری اطلاعات در مازندران ایجاد می‌شود باید عاید مردم استان شود.

وی افزود: استفاده از توان نیروهای بومی برای ایجاد طرح‌های فناوری اطلاعات و توسعه کسب و کار در مازندران استفاده شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه شهر ساری به سمت هوشمند شدن پیش می‌رود، تصریح کرد: باید توسعه متوازن در مازندران از طریق فناوری اطلاعات محقق شود.

دامادی با بیان اینکه با ورود مسافران به مازندران بسیاری از خدمات از مردم استان نقض می‌شود، افزود: مازندران نقطه اوج ریاست جمهوری ایران در دولت تدبیر و مید شده است و باید توجه بیشتری از سوی مسئولان ملی به مازندران شود.

وی با اعلام اینکه نگاه ویژه تری باید به مازندران شود، گفت: شاخص‌های مازندران در حوزه بودجه ای در شان استان نیست و همه شهدای استان عزیز هستند.

قاسم احمدی‌لاشکی نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: به شرکت‌های فن‎آور که برای توسعه آی‎تی در استان حضور پیدا کردند خوش آمد می‎گویم ولی انتظار داریم که حضور آنها سبب ایجاد اشتغال و توسعه در استان شود.

وی تصریح کرد: دغدغه مردم استان از ورود شرکت‎های حوزه آی‌تی ایجاد اشتغال پایدار است و باید این شرکت‌ها اعتبار و امکانات کافی به استان وارد کنند.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اظهارات برخی از مسؤوولان ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره داشتن رتبه دوم مازندران در حوزه آی‎تی و فناوری اطلاعات گفت: پیشرفت‌های مازندران در زیرساخت‌های مخابرات مربوط به گذشته بود.

وی اضافه کرد: انتظار است که پس از حضور شرکت‌های بزرگ فن‌آور در استان 4 هزار متخصص فعال وارد این حوزه شوند، از طرفی نرم‌افزاری تهیه شود تا در این نرم‌افزار اقدامات این شرکت‌ها به صورت هفتگی پایش شود، تفاهم‎نامه‌ها ضمانت‌نامه اجرایی داشته باشد.

لاشکی در ادامه با اعلام اینکه اعتبار مناسب برای تکمیل زیرساخت‌های استان فراهم نشد، گفت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جریان است که در مجلس نهم برای گرفتن مصوبه چه تلاش‌های انجام شد و ایشان اعلام کنند که چه مقدار از رقمی که تصویب شد در اختیار استان قرار گرفته است.


ولی الله نانواکناری، نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه امروز مازندران استان مهاجرفرست است و سرچشمه تولید برنج در کشور بوده است، اظهار داشت: امروز کشاورزان ما در فصل کشت، تشنه آب هستند.

وی با بیان اینکه تامین آب شرب برای مردم مازندران یکی از مشکلات اساسی است، افزود: دولت برای تامین مشکلات زیرساختی استان اقدام کند.

سید علی ادیانی راد، عضو مجمع نمایندگان مازندران نیز با اشاره به اینکه نهادهای دولتی در حوزه ایجاد اشتغال مطلوب کارنامه خوبی ندارند، گفت: آمارهای ایجاد اشتغال در استان از سوی نهادهای مورد نظر غیراصولی است.

وی با بیان اینکه احکام ایجاد اشتغال در برنامه ششم باید به رویت نمایندگان برسد، افزود: امیدواریم این نواقص رفع شود.

عبدالله رضییان، نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اینکه ظرفیت‌های اشتغال در حوزه آی سی تی باید ارتقا یابد، گفت: بخش اعظمی از تولید علم حوزه فناوری در مرکز کشور است.

وی بیان کرد: امیدواریم با انعقاد این تفاهم نامه بتوانیم نسبت به گسترش مراکز کسب و کار الکترونیک در مازندران گام برداریم.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.166 seconds.