.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کنایه نماینده گیلانی به مسئولان استان مازندران ؛
افراد صاحب نفوذ مانع از آزادسازی سواحل در مازندران می‌شوند
شمال نیوز : این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: به عنوان مثال در حوزه انتخابیه من، زمانی که مواردی از تجاوز به ساحل مشاهده شد به تنهایی و با کمک دادگستری، ساحل را آزاد کردیم تاجایی که اکنون در بسیاری از بخش های گیلان حدود 85 درصد سواحل آزاد است.....

شمال نیوز :  نماینده مردم لنگرود در مجلس با بیان اینکه سواحل باید از دست متجاوزان رها شود، گفت: با قوانین موجود می توان با افرادی که به این حریم تجاوز کرده اند برخورد کرد.

به گزارش شمال نیوز ، مهرداد بائوج لاهوتی با تاکید بر ضرورت آزادسازی سواحل، افزود: واقعیت آن است که باید اقدامات مسئولان به سمتی پیش رود که هرچه سریعتر سواحل آزاد شوند و با هرکسی که به ساحل تجاوز کرده برخورد قاطعی صورت گیرد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در حال حاضر دولت باید در محاکم قضایی نسبت به متجاوزان ساحل، متعرض شود که در این میان نیازی به تدوین قانون نیست زیرا حریم ساحل، مشخص است و با قوانین موجود می‌توان با افرادی که به این حریم تجاوز کرده‌اند برخورد شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: به عنوان مثال در حوزه انتخابیه من، زمانی که مواردی از تجاوز به ساحل مشاهده شد به تنهایی و با کمک دادگستری، ساحل را آزاد کردیم تاجایی که اکنون در بسیاری از بخش های گیلان حدود 85 درصد سواحل آزاد است.

وی یادآور شد: در استان مازندران بیش از 75 درصد سواحل در تصرف است و به نظر می‌رسد باید اراده‌ای از سوی مسئولان این استان ایجاد شود تا بتوانند با کمک قوه قضاییه این سواحل را از دست متجاوزان رها کنند.

لاهوتی تاکید کرد: سواحل فضایی عمومی و متعلق به مردم است و نباید دست افراد خاصی باشد و اگر قرار است استفاده‌ای از ساحل صورت گیرد باید عموم بتوانند از آن بهره‌مند شوند اما متاسفانه شاهد هستیم که افراد ویلایی مقابل ساحل خریداری کرده‌اند و ساحل روبروی ساختمانش را فضای اختصاصی خود کرده اند یا نهادی دولتی ویلاهایی ساخته و فضای ساحل مقابل آن را به مجموعه خود اختصاص داده است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، گفت: این افراد اغلب دارای ثروت و نفوذ هستند و لذا مانع آزادسازی سواحل می شوند لذا باید همتی از سوی مسئولان متولی صورت گیرد تا سواحل از دست متجاوزان رها شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.817 seconds.