.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انعقاد تفاهم نامه ایجاد اشتغال میان مازندران و وزارت ارتباطات
استاندار مازندران با اشاره به پروتکل همکاری در راستای ایجاد اشتغال در مازندران با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: واعظی وزیر ارتباطات تعهد داده که به عنوان نماینده دولت هر مانعی که بر سر راه رونق اقتصادی باشد رفع کند.

به گزارش شمال نیوز، ربیع فلاح امروز در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مازندران که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استانداری مازندران برگزار شد، گفت: یکی از چالش های استان مازندران اشتغال است و حضور واعظی یک حرکتی است که اشتغال را در حوزه آی. سی. تی پیگیری کنیم.

وی با بیان اینکه باید طوری عمل کنیم که در سال های آینده فرزندان مازندرانی مشکل بیکاری نداشته باشند، افزود: اقدامات موثری در استان در مسیر اقتصاد مقاومتی انجام شده و اکنون در شروع کار هستیم و بر اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی تاکید داریم.

استاندار مازندران با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی در 4 کارگروه پیگیری می شود، تصریح کرد: همه به دنبال رونق اقتصادی هستیم و این موضوع در استان مازندران با تغییر رویه و فرهنگ مدیران بانک ها نتایج خوبی داشت.

وی با بیان اینکه استان مازندران در سال جاری 650 مصوبه در ستاد رفع موانع تولید داشته است، افزود: 180 واحد اقتصادی در سال 94 از واحدهایی نیمه تعطیل، راه اندازی شده است.

فلاح اظهار کرد: در طول یک ماهه اخیر بیش از 409 واحدهای تولیدی توانستند تسهیلات بانکی دریافت کنند.

این مسئول تصریح کرد: دولت 12 طرح بزرگ اقتصادی در سراسر کشور مشخص کرده و استان مازندران علاوه بر این 12 طرح 55 مورد دیگر نیز در ستاد اقتصاد مقاومتی تایید شده و دنبال می کند.

وی با اشاره به پروتکل همکاری در راستای ایجاد اشتغال در مازندران با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، افزود: واعظی وزیر ارتباطات تعهد داده که به عنوان نماینده دولت هر مانعی که بر سر راه رونق اقتصادی باشد رفع کند.

 


منبع: ایسنا 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.344 seconds.