.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیشترین بارندگی در ساری
شهرستان ساری با 37 میلی متر باران امروز بیشترین بارندگی را به خود اختصاص داد.

به گزارش شمال نیوز، احمد اسدی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه با نفوذ سامانه سرد و بارشی به استان از دیشب، بارش باران، وزش باد (دربرخی مناطق شدید)، رگبار و رعد و برق و کاهش دمای 5 تا 12 درجه ای را شاهد بودیم، گفت: بیشترین بارش را در ساری با 37، قائمشهر 30، نوشهر 27 و آمل 23 میلی متر اعلام کرد.

وی افزود: بیشترین سرعت وزش باد نیز مربوط به شهرهای نوشهر با 94 کیلومتر، آمل 64، بابلسر 58 و رامسر با 54 کیلومتر بر ساعت بوده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه این ناپایداری در استان تا عصر امروز با بارشهای متناوب و کاهش دما همراه است و امشب از میزان آن کاسته می شود، افزود: از عصر جمعه تا صبح شنبه با عبور موج دوم، بارندگی، وزش باد و رعد و برق پراکنده را در استان خواهیم داشت که بیشترین بارندگی در غرب استان پیش بینی می شود.

اسدی با بیان اینکه، کاهش دما تا اوایل هفته آینده نیزادامه دارد و روز شنبه این کاهش محسوس‌تر است، گفت: دریا در این مدت مواج و طوفانی است و فعالیتهای دریایی نیز ممنوع خواهد بود.

وی افزود: در پی استقرار این سامانه ناپایدار، ارتفاعات و محورهای کوهستانی استان مه‌آلود و با کاهش دید همراه است و ازیک ‌شنبه جو نسبتا پایداری در مازندران حاکم می‌شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.874 seconds.