.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
براساس شنیده ها؛
مدیرکل محیط زیست استان مرکزی جانشین مهردادی می شود
پس از معارفه غیرمنتظره مهردادی مدیرکل سابق محیط زیست استان مازندران به عنوان مدیرکل جدید محیط زیست استان تهران شنیده ها حکایت از آن دارد حسینعلی ابراهیمی کارنامی مدیرکل مازندرانی محیط زیست استان مرکزی جانشین وی خواهد شد.

پس از معارفه غیرمنتظره مهردادی مدیرکل سابق محیط زیست استان مازندران به عنوان مدیرکل جدید محیط زیست استان تهران شنیده ها حکایت از آن دارد حسینعلی ابراهیمی کارنامی مدیرکل مازندرانی محیط زیست استان مرکزی جانشین وی خواهد شد.
به گزارش شمال نیوز حسینعلی ابراهیمی درکارنامه خود 5 سال مدیرکل محیط زیست استان فارس و 5 سال مدیریت اداره کل محیط زیست استان سمنان راداراست.
برپایه این گزارش وی هم اکنون به مدت 2 سال نیزعهده دار مدیرکلی استان مرکزی می باشد.
ابراهیمی دانشجوی دکترای برنامه ریزی بوده وچند دوره به عنوان مدیرکل نمونه کشور و مولف سه کتاب در حوزه محیط زیست می باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 8 مهر 1395
چرا باید از نیروهای مازندرانی با این سابقه در استانهای دیگر استفاده شود اما در استان از آنها استفاده نشود؟
عمادی.استاد دانشگاه 8 مهر 1395
انتظار میرود استاندار و مدیران ارشد از این نیروهای توانمند و لایق استفاده نماید.خوشحالم مازندران چنین نیروهای ارزشی میباشد
نا شناس 8 مهر 1395
واقعا چنین مدیران و نیروهایی داریم و خبر نداریم! چرا تو استان خودمون که نیاز فراوانی به وجود این سطح از مدیران داریم از توانمندی و تخصصشان بهره نمیبریم؟؟
زارع 8 مهر 1395
درود بر فرزندان مازندران که در هر جای ایران اسلامی باشند الگو و نمونه هستند.انشاالله با انتخاب ایشان برگ زرینی بر افتخارات دولت تدبیر و امید مازندران اضافه شود
بی نام 8 مهر 1395
دکتری برنامه ریزی ؟!!!!!!!!!!!!!!!! اونوقت تو محیط زیست ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دانشجو 8 مهر 1395
انتظار میرود از مدیران شایسته هم استانی برای پیشرفت استان خودمون استفاده شود. با امید به اینکه مسوولین با انتخاب شایسته به محیط زیست استانمون کمک کنند نه سنگ اندازی
NGO محیظ زیست 8 مهر 1395
به عنوان یکی از اعضای حامیان محیط زیست همیشه فعالیتهای ایشان را دنبال میکردم.انسانی وارسته دارای دانش بروز محیط زیست و فعال میباشد.هم استانیهای عزیز استاندار محترم کسی که توانسته 5 سال محیط زیست استان بزرگ و عریض و طویل مثل فارس را مدیریت کند با افتخار باید حمایتش کرد.من تاکنون توفیق زیارت ایشان را از نزدیک نداشتم ولی از این خبر بسیار خوشحالم.خدا رو شکر و متولیان امر اجرتان با مولی حسین(ع) در آستانه محرم.











علیرضا لطفی نودهی 9 مهر 1395
با سلام ، ضمن احترام به اساتید بزرگوار که نظراتشان را در وصف این مدیر ارزشی عنوان داشتند . قابل ذکر است استفاده از یک مدیر بومی در تمام سنوات خدمتی در استان خودش زیاد شایسته نمیباشد . لازم است مدیران استانی در استانهای مختلف کشور با شرایط آب و هوایی مختلف و شرایط اجتماعی و آداب و رسوم مختلف خدمت نمایند تا تجارب مفیدی را کسب نموده که جهت ارتقا، سطوح مدیریتی استان و رفع نواقص و کاستی ها بهره بیشتری عاید مردم شریف استان گردد.

بعنوان مثال مدیر سابق استان ما بعنوان مدیر کل استان تهران معرفی شد
آیا مردم تهران هم ...

با تشکر از تمام عزیزان

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.312 seconds.