.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مصرف انار به هضم غذا کمک می‌کند
مدیر گروه علوم پزشکی مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی خراسان‌ جنوبی،گفت: انار از جمله میوه‌هایی است که به هضم غذای موجود در سیستم گوارش کمک می‌کند.
به گزارش شمال نیوز:نواب‌زاده اظهارکرد: انار گرسنگی را تا حدی رفع ‌کرده و یا در صورت مصرف با مقداری از سفیدی‌های داخل انار توان تحمل گرسنگی را به شخص گرسنه می‌دهد.

وی افزود: با توجه به اینکه مصرف انار به هضم غذای موجود در سیستم گوارش کمک می‌کند این اثر دوگانه در یک میوه جای شگفتی و توجه دارد.

مدیر گروه علوم پزشکی مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی ادامه داد: انار ملس برای افراد بیشتری سازگاری دارد بخصوص گرم مزاج ها که احتمال غلبه خون و صفرا در آنها بیشتر است.

نواب زاده با بیان اینکه هسته‌های ریز وسط دانه‌های انار خاصیت پالایش کردن را دارند، تاکید کرد: گاهی بهتر است انسان با معده سالم و نه ضعیف و نفاخ از خوردنی‌های تا حدی سفت و متراکم استفاده کند.

مدیر گروه علوم پزشکی مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان خاطرنشان کرد: پیه انار، سیب یا به سفت و تا حدی سبز یا نارس، پوست پخته شده باقلا در حد یکی دو عدد، پوست برخی میوه‌ها مثل سیب از خوردنی‌های تا حدی متراکم بوده که باید استفاده شود.   منبع: ایسنا
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.