.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جزییات کامل مراسم اولین سالگرد درگذشت هادی نوروزی
اولین مراسم سالگرد درگذشت هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس عصر پنجشنبه ۸ مهر در روستای کپورچال برگزار خواهد شد.

به گزارش شمال نیوز، این مراسم ساعت ۱۵:۲۴ با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و سرود ملی آغاز می شود و پس از آن مریم حیدرزاده و هانی نوروزی مراسمی را اجرا خواهند کرد.

نوحه خوانی و نواختن نی مازندرانی از دیگر بخش های مراسم است و در ادامه  در دقیقه ۸ صلوات خاصه امام‌رضا(ع) پخش می شود و پیراهن یا امام رضا(ع) که نوروزی در مسابقات می پوشید به نمایش درمی آید.

جایزه ویژه اخلاق ۲۴ ابدی به مهدی رحمتی کاپیتان استقلال اهدا می شود که پس از درگذشت هادی نوروزی به مدت یک فصل تصویر او را روی بازوبند خود حک کرد.

از قهرمانان المپیک مازندران از جمله بهداد سلیمی، حسن و رضا یزدانی، مسعود اسماعیل پور و سایر قهرمانان این استان برای شرکت در مراسم دعوت شده است.

با توجه به مسابقه پرسپولیس در جام حذفی بازیکنان این تیم در مراسم غایب خواهند بود اما تنی چند از مسئولان این تیم با سفر به این روستا در مراسم فردا حاضر خواهند بود.

خانواده هادی نوروزی از مسئولان استقلال و تعداد زیادی از بزرگان و چهره های ورزشی نیز برای حضور در این مراسم دعوت کرده اند.

از دیگر بخش های مراسم گلباران روستای کپورچال و مقبره هادی نوروزی در دقیقه ۲۴ توسط بالگرد خواهد بود و کلیپ هایی از زندگی و دوران فوتبال مرحوم هادی نوروزی هم پخش خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.