.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مانتوهای پشت‌نویسی شده در مازندران جمع‌آوری شد
جانشین دبیر ستاد امر به معروف‌ونهی از منکر مازندران گفت: مانتوهای پیشت‌نویسی شده در سطح واحدهای صنفی مازندران جمع‌آوری شد.

به گزارش شمال نیوز، علیرضا چنارانی صبح امروز در نشست خبری هفته امر به معروف و نهی از منکر مازندران در پاسخ به اقدامات انجام شده در حوزه سلامت اداری اظهار کرد: ایجاد و امنیت در نظام اداری بزرگ‌ترین معروف است و تلاش‌های مناسبی در این ارتباط در دست اقدام است.

وی تصریح کرد: تا قبل از سال 94 امر به معروف و نهی از منکر به صورت لسانی پیگیری می‌‏شد ولی از سال 94 به بعد به دلیل تصویب قانون امر به معروف و نهی از منکر در مجلس شورای امر به معروف در ادارات و نهادها تشکیل شد.

جانشین دبیر امر به معروف و نهی از منکر مازندران خاطر نشان کرد: موارد و مشکلات اداری در این ستاد مورد بررسی قرار گرفت، ساختار مناسبی برای رسیدگی به مشکلات مردم در حوزه اداری در برنامه کاری قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموریت رسیدگی در حوزه داری پس از تشکیل این ستاد و ساختار آن تعریف شد و در حوزه تخلفات اداری منکرات در دست بررسی است.

چنارانی با اعلام اینکه دفاتر ویژه امر به معروف و نهی از منکر در ستاد تشکیل می‏‌شود، گفت: برای رفع مشکلات اداری مصادیق مشکلات باید به خوبی بررسی و نسبت به رفع آن برنامه‌ریزی شود.

وی در ارتباط با پیگیری‌های استانی نیز گفت: در زمینه کاهش مشکلات اداری با دادستان و معاونت پیشگیری از جرائم استان نیز نشست‌های مشترکی برگزار شد ولی برای بررسی تحلیلی موضوع باید تا یک‌سال آینده مصادیق و منکرات را بررسی کنیم.

چنارانی با اعلام اینکه مصادیق امر به معروف و نهی از منکر در ارگان‌ها و نهادها متفاوت است، افزود: مصادیق و تخلفات بانک‌ها با شرکت‌های خدماتی به صورت مجزا در حال بررسی است و کارشناسان این حوزه‌ها طی دو ماه آینده موارد را استخراج می‌کنند.

وی در ارتباط با اقدامات انجام شده برای جلوگیری از لباس‌های نامناسب در مازندران گفت: در ابتدای تابستان مانتوهای پشت‌نویسی شده با همکاری پلیس اطلاعات امنیت جمع‌آوری شد و بازتاب مناسبی در سطح استان داشت.

جانشین دبیر امر به معروف و نهی از منکر مازندران یادآور شد: در بحث نظارت بر پوشاک جلسات مشترک با اصناف در دستور کار است و واحدهای صنفی که قرار است مجوز دریافت کنند، مصادیق به آنها تذکر داده می‏شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.041 seconds.