.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معارفه دادستان جدید شهرهای نکا، سورک و شیرگاه
دادستان شهرستان های سورک، نکا و شیرگاه با حضور رئیس کل دادگستری استان مازندران، ائمه جمعه، فرمانداران و مدیران استانی و شهرستانی معرفی شدند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان مازندران، حجت الاسلام  المسلمین محمدعلی تقوی فرد رئیس کل دادگستری استان مازندران دراین مراسم  با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: آسایش و آرامش امروز کشور، مرهون خون شهدای گرانقدری است که از خون خود گذشتند تا نظام و انقلاب پایدار بماند.

وی همچنین سالروز مباهله را روز مقابله صالحان و دروغگویان دانست و با بیان این که بدون وجود دروغ، بهترین زندگی را در دنیا و آخرت خواهیم داشت، افزود: در قرآن کریم صفت بارز منافقان، دروغ عنوان شده است و اگر در دروغ بسته شود، در همه مشکلات نیز بسته خواهد شد.

این مقام قضایی در ادامه افزود: حجت الاسلام ملاکریمی از ابتدای تاسیس دادسرای میاندرود که به عنوان دادستان این شهرستان معرفی شدند در طی مدت 49 ماه خدمت، حدود 17 هزار فقره پرونده که به این دادسرا ارجاع شده بود را با همت وتلاش همکاران مختومه کردند.

تقوی فرد با اشاره به این که امکان خطا و اشتباه برای دستگاه قضایی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: کارکنان دستگاه قضا باید با توجه ویژه به ترازوی اعمال خود در راستای احقاق حقوق شرعی و قانونی مردم تلاش کنند  تا حق هیچ فردی تضییع نشود.

وی کار در دستگاه قضایی را یک تکلیف دانست و گفت: کارکنان دستگاه قضا باید خدمت رسانی به مردم را اصل بدانند و سرلوحه امور خود قرار دهند.

حجت الاسلام ملا کریمی، دادستان سابق شهرستان میاندرود نیز در این مراسم با بیان این که مجموعه اقدامات در این دادسرا با هدف رضایت حق متعال و مردم شریف این شهرستان انجام شده است، گفت: به لطف خداوند بزرگ امروز شرایط خوبی را در دادسرای شهرستان میاندرود شاهدیم که این عملکرد جز با تلاش همکاران قضایی و اداری دادسرا میسر نبوده است.

حجت الاسلام سید جواد هاشمی، دادستان شهرستان میاندرود نیز دادستانی را ابزاری برای خدمت و احقاق حقوق مردم دانست و در ادامه بیان کرد: اجرای قانون اسلام رعایت اخلاق و حقوق شهروندی و برخورد با جرایم خشن را سرلوحه کار خود قرار خواهیم داد.

گفتنی است، حجت الاسلام اسماعیل ملاکریمی به عنوان دادستان جدید دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان نکا معرفی شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.347 seconds.