.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک فرزند شهید، نخستین مدیرکل زن در استان مازندران
آرزو ولیپور ، فرزند علی ولیپور نخستین شهید فرهنگی مازندران ، نخستین زنی است که در استان مازندران به پست مدیرکلی رسیده است . تا پیش از این بالاترین سمت دولتی زنان در مازندران معاونت ادارات کل بوده است .

شمال نیوز: آرزو ولیپور ، فرزند علی ولیپور نخستین شهید فرهنگی مازندران ، نخستین زنی است که در استان مازندران به پست مدیرکلی رسیده است . تا پیش از این بالاترین سمت دولتی زنان در مازندران معاونت ادارات کل بوده است .

به گزارش شمال نیوز، دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور هم در حکم آرزو ولیپور از او به عنوان هفتمین زنی یاد کرد به سمت مدیرکلی کتابخانه های عمومی استان های کشور منصوب می شود.

ولیپور دارای مدرک کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی و دکترای روان شناسی تربیتی است و هم اکنون در رشته مدیریت راهبردی تحصیل می کند .

وی از سال 91 ریاست پردیس فرهنگیان مازندران را بر عهده داشت و قبل از آن هم به مدت سه سال و نیم رئیس اداره آموزش و پرورش کیاکلا (سیمرغ) بود.

این بانوی مازندرانی در عین حال از شاعران و ادیبان استان به شمار می رود و تاکنون اشعار حماسی زیادی بویژه در باره دفاع مقدس و شهادت سروده است .

وی علاوه بر تالیف چهار عنوان کتاب ، 13 مقاله علمی و پژوهشی نیز تاکنون نوشته و 11 نشان و مقام ملی هم در حوزه فرهنگ کشور به دست آورده است .
ولیپور در آئین معارفه اش گفت که اعتماد مسئولان ارشد نهاد کتابخانه های عمومی کشور و همچنین مسئولان مازندران در سپردن این مسئولیت ، نشانگر گشوده شدن در برای استفاده از ظرفیت و توانمندی بانوان در این استان است .
وی افزود : در حالی که نیمی از جمعیت جامعه را بانوان تشکیل می دهند ، تنها تعداد کمی از سمت های مدیریتی به این قشر سپرده شده است .
مدیرکل جدید امور کتابخانه های مازندران گفت : در این دولت دریچه ای از تدبیر برای واسپاری مدیریت ها و اعتماد به بانوان بازشده است و لازم است بانوانی که در جایگاه مدیریتی قرار می گیرند به نحو احسن در انجام وظیفه عمل کنند تا اطمینان به توانمندی مدیریتی زنان افزایش یابد.


ولیپور بهبود سرانه مطالعه و فضاهای کتابخوانی و افزایش تعداد اعضا را از جمله برنامه های کاری خود به عنوان مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران اعلام کرد .

پیش از این مرتضی عمرانی به مدت 16 ماه مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران بود.

مازندران 110 باب کتابخانه عمومی با 122 هزار نفر اعضا دارد ./ایرنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 7 مهر 1395
انشالله که موفق وموید باشند ...ادامه دهنده راه ان شهید بزرگوار در مسند مدیرکلی کتابخانه های استان...به امید روزهای خوب با خانم ولی پور....کارکنان کتابخانه عمومی شهرستان نکا
هادی نژاد کیاسری 7 مهر 1395
سرکار خانم دکتر ولی پور سلام از خداوند متعال آرزوی موفقیت وبهروزی برای شما در مسولیت اداره کل کتابخانه ها عمومی استان مازندران را خواهانم ان شا الله همچون گذشته پیروز و سر بلند باشید
رضا قاسمی از بابل 7 مهر 1395
امیدوارم بتوانند حقوق ازدست رفته بانوان را درجامعه احیا ء نمایند جامعه را از حالت مرد سالاری به تعادل برسانند
نا شناس 7 مهر 1395
البته زنان در خانه هم مديركل چه عرض كنم بلكه.....
ساروی 7 مهر 1395
با سلام و احترام و عرض تبریک خدمت خانم دکتر ولیپور همراه با آرزوی موفقیت و توفیقات روزافزون برای شما
مرادي 7 مهر 1395
سلام و عرض تبريك به جامعه بانوان , کتابخانه های استان مازندران بابت اين انتصاب خيلي خوب و آرزوي موفقيت براي خانم دكتر ولي پور كه چهره هاي ارزشي و علمي هستند .
کتابدار 7 مهر 1395
واقعا حیف شدکه اقای عمرانی تشریف بردند خداکنه تومازندران قبول پست کنندمدیرلایقی بودند
محسن 7 مهر 1395
سلام شمال نيوز
مطمئن هستيد ك ايشون اولين مديركل زن در استان هستند؟؟؟؟
مصطفی اسماعیل زاده 6 مهر 1395
با سلام ودورد بر سرکار خانم ولیپور مدیر شایسته استان مازندران به نوبه خودم از محضر فرزند شهید والا مقام ولیپور این انتصاب شایسته ولایق را به خواهرم آرزو ولیپور مدیر سابق اداره اموزش پرورش کیاکلا سیمرغ را به عنوان مدیر کل کتابخانه های استان مازندران از طرف مردم فهیم سیمرغ به جنابعالی تبریک عرض مینمایم وآرزوی موفقیت در پستهای بالاتر درنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داریم - برادر شما مصطفی اسماعیل زاده خادم مردم شهرستان سیمرغ
طالب نژاد.بابلسر 6 مهر 1395
بي ترديد ، با انتصاب اين بانوي نمونه و فرهيخته بارقه هاي تغيير نگاه در استان متولد خواهد شد.... تبريك صميمانه محضر استاد توانمندم سركار خانم دكتر ولي پور
نا شناس 6 مهر 1395
در نهاد کتابخانه های عمومی کشور چه خبر است؟

در سال انتهایی فعالیت های دولت، چند روز پیش در سکوت خبری امیر محمد پور مدیرکل استان گیلان و از یاران نزدیک جعفرزاده نماینده فهرست امید رشت تودیع شد و جای خود را به یک خانم سرپرست نزدیک به جبهه پایداری داد
دیروز نیز در کمال شگفتی مرتضی عمرانی مدیرکل مازندران از نیروهای حامی دولت و از یاران حامی تفکر اصلاح و اعتدال تودیع شد تا پازل انتخاباتی آقای مختارپور تکمیل شود.
گفتنی است که پیش از این سونامی دولت ستیزی مختارپور با تودیع شبانه سید محمد امین جعفری مدیر کل کتابخانه های عمومی فارس، آغاز شده و با تودیع ناگهانی شایق مدیرکل کرمانشاه، رمضانی مدیرکل قزوین، و خانم قربانی مدیرکل کهگیلویه و بویراحمد ادامه یافته بود. پیش بینی می شود که مختارپور روند حذف مدیران ستادی و استانی حامی گفتمان دولت را در هفته های آتی نیز ادامه دهد.
همشهری 7 مهر 1395
ضمن سلام خدمت همشهری های عزیز و عرض تبریک به مسئولین محترم بخاطر حسن انتخابشان و تبریک به سر کار خانم دکتر ولی پور وبرای ایشان ودیگر فرزندان معزز شهدا سلامتی و توفیقات مستدام از درگاه الهی مسئلت دارم
طالبی 7 مهر 1395
باسلام
با آرزوی سلامتی و توفیقات بارز الهی در جامعه علمی وفرهنگی .
شمسي رارعي 8 مهر 1395
با كمال مسرت و با التفات به توانمنديهاي علمي ، مديريتي وتخصصي، انتصاب به جا و شايسته جنابعالي را به عنوان مدير كل کتابخانه های عمومی استان بيانگر تعهد ، كارآمدي و لياقت آن خواهر گرامي در صحنه هاي خدمات صادقانه به نظام و ميهن اسلامي است تبريك عرض نموده و ضمن آرزوي توفيق روز افزون موفقيت ، سربلندي و سعادت شما را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.