.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حضور رئیس اداره صنعت بابلسر در همایش سالانه اتحادیه طلا و جواهر
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بابلسر ضمن حضور در همایش سالانه اتحادیه طلا و جواهر این شهرستان گفت: صنف طلا و جواهر از استوارترین ستون های صنفی بابلسر است که از اعتبار، پیشینه و جایگاه خاص و ویژه ای در سطح بازار برخوردار است.
حضور رئیس اداره صنعت بابلسر در همایش سالانه اتحادیه طلا و جواهر

شمال نیوز: همایش سالانه اتحادیه صنف طلا و جواهر بابلسر برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز، بر اساس این گزارش، علی اصغری ضمن حضور در این همایش در جمع اعضای این اتحادیه گفت: صنف طلا و جواهر از استوارترین ستون های صنفی بابلسر است که از اعتبار، پیشینه و جایگاه خاص و ویژه ای در سطح بازار برخوردار است.

وی امانت داری، صداقت و هنرمندی را از صفات برجسته فعالان این عرصه برشمرد و افزود: صنعت طلا و جواهر تاریخچه ای 7 هزار ساله را یدک می کشد و قدمت آن با نخستین تحرکات تمدنی بشر برابری می کند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بابلسر خاستگاه ابتدایی صنعت طلا و جواهر را ایران و مصر عنوان و اظهار کرد: میزان امنیت هر شهر را می توان به تعبیری با تعداد بانک ها، جواهر فروشی ها و صرافی های فعال آن شهر سنجید.

اصغری در پایان ضمن تقدیر از رامش رئیس اتحادیه طلا و جواهر بابلسر به دلیل برگزاری این نشست و ارائه عملکرد مطلوب، متذکر شد: بکارگیری مدیران اجرایی تمام وقت در اتحادیه های صنفی را الزامی مطرح کرد و از هیات مدیره اتحادیه های صنفی این شهرستان خواست تا نسبت به رعایت این موضوع، اقدامات مقتضی را در دستور کار قرار دهند./ مازند اصناف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.381 seconds.