.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتصاب مدیرکل جدید فرودگاه‌های استان گلستان
مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران طی ابلاغی رامین آذری را به مدت دو سال به ‌عنوان مدیرکل جدید فرودگاه‌های استان گلستان منصوب کرد.

به گزارش شمال نیوز: مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران طی ابلاغی رامین آذری را به مدت دو سال به ‌عنوان مدیرکل جدید فرودگاه‌های استان گلستان منصوب کرد.

به گزارش شمال نیوز، در ابلاغ صادر شده از سوی رحمت‌اله مه‌‌آبادی خطاب به آذری مدیرکل جدید فرودگاه‌های استان گلستان٬ استفاده كامل از ظرفيت‌های در دسترس و هماهنگي لازم با استاندار محترم و بکارگیری تمام توان و تجارب در جهت پيشبرد اهداف شركت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران و برنامه‌های توسعه استان زرخیر گلستان، با تاكيد بر اجرای دقيق مأموريت های زير تاکید شده است.

استقرار سيستم مديريت ايمنی، نظام ارزيابي عملكرد و بهبود فرآيند مستند سازی در فرودگاه‌ها و واحدهای ستادی تابعه.

ارتقای سطح خدمات فرودگاهی و هوانوردی در جهت جلب رضايت و پاسداشت حقوق شهروندی مسافران و ديگر ذينفعان با تأكيد بر تعامل لازم با فرودگاه‌های اطراف و پايش فرودگاه‌های رقيب منطقه و هماهنگي مؤثر با شركت‌های هواپيمايی و نهادهاي حفاظتي– امنيتي و ديگر نهادهای عامل در خدمات فرودگاهی و بهينه‌سازی فرآيندها.

ارتقای سطح فرهنگ، اخلاق و ديسيپلين حرفه‌یی، توسعه كار تيمی، افزايش سطح مهارت‌ها و بهبود شرايط كاري«منابع انساني متخصص» ضمن تأكيد بر شناسايی و پرورش نيروهای مستعد و جوان با هدف همتا پروری و كادر سازی.

نگهداري اصولی زيرساخت‌های موجود و بهره‌برداري مؤثر و اقتصادی از ظرفيت‌های فرودگاهی و فضای تحت كنترل، توسعه كسب و كارها و وصول به موقع درآمدها، با هدف حفظ و افزايش ثروت سهامداران ضمن تأكيد بر انضباط مالي، اجتناب از هرگونه اتلاف منابع، كاهش هزينه‌ها با تأكيد بر كاهش مصرف انرژی، رعايت دقيق قوانين و مقررات ناظر و هماهنگي كامل با ستاد شركت.

پيگيری لازم جهت اجرای مناسب طرح‌های توسعه فرودگاهی با با تاکید بر تکمیل ترمینال جدید فرودگاه٬ بهسازی عوامل پروازی و نصب تجهیزات کمک ناوبری(بر اساس برنامه).

پیش‌بینی و پیگیری لازم جهت تملک اراضی مورد نیاز به‌منظور اجرای طرح‌های توسعه آینده فرودگاه.

تعامل مؤثر با مسئولین ارشد استان به‌منظور استفاده از ظرفیت‌های فراهم‌ شده در حوزه فرودگاهی و ایجاد مسیرهای جدید پروازی به فرودگاه.

بديهي است، عملكرد آن اداره‌كل براساس شاخص‌های ناظر بر مأموريت مذكور، هر شش ماه توسط اينجانب مورد بررسي قرار گرفته و كليه حوزه‌هاي ستادي و فرودگاهی شركت نيز موظف به همكاري كامل و حمايت همه جانبه از آن اداره‌كل جهت تحقق مأموريت‌ها و ديگر برنامه‌هاي ابلاغی خواهند بود.

توفيق بيش از پيش شما را در خدمت به نظام مقدس و مردم بزرگ ايران اسلامی از خداوند بزرگ خواهان است./ ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.885 seconds.