.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه‌اندازی خانه تئاتر کودک در کانون پرورش فکری استان‌ها
معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از راه‌اندازی خانه تئاتر کودک در کانون پرورش فکری استان‌ها خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، رضا قمرزاده ظهر امروز در آیین افتتاحیه هفدهمین جشنواره سراسری نمایش عروسکی که به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران در سالن آمفی تئاتر این اداره‌کل در حال برگزاری است، اظهار کرد: مازندران ظرفیت خوب فرهنگی برای برگزاری جشنواره‌های ملی دارد.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری جشنواره‌ها ظرفیت سنجی در بین استان‌ها انجام می‌شود، افزود: تاکنون همدلی که در بین دستگاه‌های اجرایی مازندران وجود داشت سبب شد تا در برگزاری جشنواره‌های ملی موفق باشد.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیان اینکه تئاتر و کارهای نمایشی در فطرت افراد قرار دارد، گفت: زندگی کردن به نوعی نمایش روزگار بوده، فرصت خوبی است تا در صحنه تئاتر و نمایش اسباب زندگی به خوبی دیده شود.

وی با تأکید بر اینکه کانون پرورش فکری با رویکرد تمرکززدایی برنامه‌های خود را اجرای می‌کند، تصریح کرد: با توجه به اجرای سیاست‌های کانون از 10 مهر امسال دبیرخانه هجدهمین جشنواره سراسری نمایش عروسکی در کانون پرورش فکری کشور فعال می‌شود.

قمرزاده افزود: راه‌اندازی خانه تئاتر کودک و نوجوان در استان‌های کشور منوط به تصویب شورای طرح و برنامه کانون است.

وی نبود خانه تئاتر در کانون پرورش فکری را دغدغه خود دانست و گفت: با توجه به قدرت کار نمایشی خانه تئاتر کودک به‌زودی در کانون پرورش فکری استان‌ها راه‌اندازی می‌شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.