.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش یار مازندرانی احمدی نژاد به درس خارج رهبر انقلاب ؛
محمدجعفر بهداد: امروز روز احمدی نژاد است!
شمال نیوز : یار غار مازندرانی محمود اجمدی نژاد تنها ساعتی پس از انتشار فرمایشات مقام معظم رهبری در درس خارج که با محور توصیه به رئیس جمهور سابق برای عدم نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم صورت پذیرفت ، ....

شمال نیوز : محمدجعفر بهداد یار غار مازندرانی محمود اجمدی نژاد تنها ساعتی پس از انتشار فرمایشات مقام معظم رهبری در درس خارج که با محور توصیه به رئیس جمهور سابق برای عدم نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم صورت پذیرفت ، یادداشتی را در رسانه تریبون دولت سابق منتشر کرد .

وی نوشت :

یکم- پس از ١٠ روز جنجال سیاسی و رسانه ای درباره محتوا و معنای گفت و گوی خصوصی دکتر احمدی نژاد با رهبرفرزانه انقلاب ، فرمایشات امروز "آقا" باید فصل الخطاب وفاداران به نظام باشد.
دوم- سکوت دکتراحمدی نژاد در این باره که نشانه ی فهم و تعریف درست او نسبت به "خصوصی" بودنِ گفت و گویش با رهبر انفلاب بود از یک سو و نیز مقاومت هوشیارانه اش در برابر پیشنهاداتی نظیر تکذیب خبر و... ، ثابت کرد که  رییس جمهور سابق ولایتمداری آداب دان است ، بلکه بیش از بسیاری از مدعیان ، که با ذوق زدگی و شتابزدگی درباره ی کیفیت و میزان ولایتمداری رییس جمهور سابق قضاوت یا پیشداوری کردند، ولایتمدار است.

٣- دکتراحمدی نژاد در طول ٣ سال گذشته نه تنها از قصد و علاقه اش برای نامزدی انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری سخنی نگفت بلکه دهها بار و هر بار که این موضوع مطرح شد تاکید میکرد ؛ شوق و ذوقی برای این موضوع ندارد و ماموریت و تکلیف خود را بازخوانی و احیای آرمانهای امام و رهبری میداند.
٣- با فرمایش امروز رهبر انقلاب روشن شد به کاربردن واژه ی " نهی" در خصوص خبر دیدار ، با واقعیت سازگار نبود و باید از بی صداقتی یا شیطنت گویندگان و منابع موثق آنها گلایه کرد.
 اگرچه نخستین بار نیست عده ای از مدعیان بصیرت و فرهیختگی با نقل قول هایی غیردقیق از سوی رهبری، تامین منافع کوتاه مدت سیاسی و باندی خود را بر حفظ و تقویت جایگاه سکاندار نظام ترجیح داده اند، اما تداوم این برخورد خسارت بار با خبرهای مربوط به دیدارها و فرمایشات رهبری پذیرفته نیست و مسئولان دفتر معظم له باید به عنوان امانت دار توده های مردم ایران، فرصت و دقت بیشتری برای پیشگیری از تکرار این وضعیت مصروف دارند.

و اما سخنی با دوستداران دکتر احمدی نژاد؛

اینکه رویکرد و عملکرد مدیریت اجرایی کشور، مطلوب رهبری و مفید به حال مردم نیست ، لزوماً به معنای ضرورت نامزدی دکتر احمدی نژاد جهت انتخابات ریاست جمهوری نمی باشد. اگرچه در محبوبیت و رأی آوری آقای احمدی نژاد تردیدی وجود ندارد اما تصور کنید چنانچه ایشان در وضعیت فعلی - که تعهدات کذایی به جامعه بین المللی در قالب برجام و AFTF و IPC داده شده - و وضعیت اقتصادی کشور نیز از رکود ساختاری و رخوت مدیریتی رنج میبرد،  رییس جمهور شود، چه معجزه ای میتواند بکند؟
آیا میتوان وضعیت موجود را متناسب با توقع مردم و در کوتاه مدت به وضعیتی مطلوب و متناسب با مدل های عدالت مدارانه تغییر داد؟
طبیعی است اگر ایشان بیاید و به علت الزامات محدودیت آور بین المللی از یک سو ، و فشارها و تنگناهای داخلی از سوی دیگر نتواند توقع جامعه را برآورده سازد ، شاید برای همیشه فرصت خدمتگزاری را از دست بدهد و عدالت طلبان و صاحبان روحیه ی جهادی برچسب ناکارامدی بخورند.
 از سوی دیگر اگر فرصتی که به دولت یازدهم جهت اثبات مطلوبیت روش مذاکره و رابطه با ابرقدرتها و تاثیر مثبت این رویکرد بر پیشرفت کشور و رفاه مردم  داده شده را یک پروژه ی راهبردی بدانیم بنابراین باید زمان بیشتری داد تا درستی یا نادرستی مدعای مذکور ثابت شود.
 
دوستان عزیز!
دیدگاه ها و نظریه های مختلفی به ذهن تحلیلگران سیاسی درباره مزایای حضور دکتراحمدی نژاد در انتخابات خطور میکند که بعضی از آنها قابل توجه است اما در هر حال بهتر است با بصیرت و صبوری مسائل را دنبال و توقع مان را متناسب با منافع و مصالح درازمدت جمهوری اسلامی تنظیم و تعدیل کنیم.
تکلیف مداری، راز خرسندی و پرنشاط بودن حق طلبان و عدالتخواهانی است که جز به رضایت مولا نمی اندیشند.
از این رو جا دارد با صدای رسا اعلام کنیم امروز، روز احمدی نژاد است!
نکته ی پایانی اینکه؛
توصیه ی رهبر معظم انقلاب به دکتر احمدی نژاد مبنی بر مطلوبیت نامزد نشدن در انتخابات ریاست جمهوری را باید در جهت حفظ و تقویت منافع ملی ارزیابی کنیم. قطعاً آنچه " آقا" در خشت خام می بیند ما در آیینه نمی بینیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سعید 5 مهر 1395
استاد ما معجزات رییس محبوبتان را در طول 8 سال دیدیم ، ما را به خیر شما امیدی نیست بی زحمت شر نرسانید ، واقعا این آقایان مردم را چه فرض نمودند
محمد 5 مهر 1395
درستش FATF هست جیگر
بهروز 5 مهر 1395
این آقای کلا" بالا خونه رو اجاره داده. مثل احمدی نژاد
نا شناس 5 مهر 1395
ایشون اینقدر ذوق زده محمود بوده که نتونسته FATF رو از AFTF تشخیص بده
محیا 6 مهر 1395
درود بر احمدی تژاد در قلبها جا داری
وصال 6 مهر 1395
برادر عزیز ! احمدی نژاد براساس تجربه ثابت نمود که "یکفی بالاشاره " نیست و باید صراحتا به ایشان گوشزد نمود تا ترک فعلی بنماید کما اینکه در جریان معاون اولی مشایی به نامه مقام معظم رهبری این قلب تپنده جهان اسلام توجه ننمود تا اینکه نامه علنی شد. در حقیقت امام امت و این پیر روشن ضمیر ما به خوبی دریافت که حضور ایشان به ضرر نظام و مردم است وحالا شما می خواهید با نادیده گرفتن گذشته این آقا را تطهیر نمایید امروز روز این آقا نیست امروز روز ولایت است و بس. شمال نیوز درج کن
ناشناس 6 مهر 1395
بهداد جان به همین خیال باش

زنده باد روحانی ودولت تدبیر وامید
علی 6 مهر 1395
اولا مذاکره خصوصی آقا و ایشان را چه کسی فاش کرد ؟ آقا یا احمدی نژاد؟ چرا هزینه آقا زیاد شد؟ اگر ایشان نظر آقا رو در جلسه خصوصی اطاعت میکرد باز این هزینه ایجاد میشد؟
ثانیا سکوت ایشان و یا حداقل تعلل در لبیک گفتن به نظر ولایت امر چه معنی دارد؟؟؟
علي 6 مهر 1395
مجيدجان! رئیس جمهور سابق برای عدم نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم صورت پذیرفت. در انتخابات رياست جمهوري دوازدهم است نه يازدهم!!!!!!!!!!
عبداله 6 مهر 1395
ولایتمداری ایشان با قهر و خانه نشینی 11 روزه در ایام ریاست جمهوری بر همگان ثابت شد . FATF
نا شناس 6 مهر 1395
آیا میتواند وضعیت موجود را در کوتاه مدت به وضعیت مطلوب ( مثل همون چیزی که در 8سالی که در مسند قدرت بود ) تبدیل کند ! ! ! ! ؟ ؟ ؟ متناسب با مدل های عدالت طلبانه ! ! ! ؟ ؟ ؟

آقای بهداد عرض سلام و احترام میخواستم خدمتون متذکر بشوم که مردم ما مردمی هوشیار و دانایی هستند ، چرا چرا آقای بهداد شما ها فکر میکنید ......... آنهم در عصر3000
نا شناس 6 مهر 1395
چرا دیگاه های خوانندگان سایت را منتشر نمی کنید....
خیلی ضعیف هستید
نا شناس 6 مهر 1395
در سخنان رهبری دو نکته درباره احمدی نژاد و یک نکته به افشا کنندگان خبر داشت:
رهبری احمدی نژاد را برادر مومن خطاب کرد. دوما حضور احمدی نژاد را باعث دوقطبی در انتخابات دانست که نشان دهنده محبوبیت بالای وی است. و نکته دیگر اینکه افشا کنندگان را نامومن خطاب کرد... برای دل خوشی اقا و تقویت نظام چهار سال صبر خواهیم کرد...
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 7 مهر 1395
افرین برو استراحت کن
حسن 6 مهر 1395
از دم مرده شور همتون رو ببرن
جعفری 6 مهر 1395
بخدا میخواهم برای نیامدن احمدی نژاد گوسفند قربانی کنم من یکی از مسئولین ستاد احمدی نژاد در مازندران بودم ولی میگویم بهترین دولت بعد از انقلاب دولت آقای احمدی نژاد در دور اولش و بدترین دولت بعد از انقلاب دور دوم دولت احمدی نژاد بود 4 سالی که نتوانست در مقابل شیاطین درون مقاومت کند و با بکارگیری افراد بی ریشه در سطوح بالا با همه در افتاد و نصایح عقلا را گوش نکرد و مصالح ملی مملکت را بر باد داد.
نا شناس 6 مهر 1395
اگه رهبر علنی فرمایش نمی کردن.دکتر جون کنار نمی رفت
شکیبا 6 مهر 1395
خواهشا فقط کامنت های جهت دار و متمایل به یک گروه خاص رو منتشر نکنید.
نا شناس 6 مهر 1395
دوستان بیم وامیدی ازپارکینگ بیرون آمدند
رهگذر مطبوعاتی 7 مهر 1395
مشکل مطبوعات کشور ما حضور شتابزده بهداد وامثال آن در لباس مدیر مسوولی رسانه ای قدر چون روزنامه ایران و... است . این آقا رسانه ای نبود . بعد ها شنیدیم در تهران خودش را رسانه ای انهم همکار روزنامه کیهان بابل معرفی کرد . این اقا سبک نگارش روزنامه نگاری رو می شناسه از تیتر چی میدونه از سبک تحلیل محتوا چیزی نمی دونه احمدی نژاد نه اصولگراست ونه اصلاح طلب منظور حضرت اقا از اختلاف دو قطبی در متن ذاتی کلام است یعنی ارای خفته ملت که بخش اعظم ان منافع طلبی است با شناخت از فضا به ایشان رای می دهند 8 سال خرابی ویرانی عقب ماندگی قبلی هیچ حال تصور 8سال چهره تکراری ان در چنین شرایطی دوجناح رقیب حاکم در کشور با یکدیگر جنگ زرگری داشتند مبنی براینکه نتوانستیم در راهبردی سیاست حزبی خود مدیریت کنیم انوقت یک نفر از بیرون در لباس ما ارمان های مارا زیر سئوال ببره (ضمنا در خصوص ارای خفته به جمعیتی گفته می شود اطلاعات غنی از کاندیدا ندارند حتی پای صندوق هم شاید با خط کاری تصمیم نهایی بگیرند یا به مظلومیت چهره رای می دهند یا فاقد دانش سیاسی هستند شاید دنبال چهره تازه هستند .جمعیت منافع طلب هم بخاطر معیشت اقتصادی جز ارای خفته هستند سهام عدالت . مسکن مهر. واریزی یارانه ایتم های جذب ارا می باشد فرد بخاطر موقعیت اجتماعی و یا شغلی، کسی دیگر را در ذهن ها باز سازی می کند اما عملا پای صندوق منافع خودرا نگاه می کند ارای بیدار به ارای شفاف و اگاهانه و دارای اندیشه ثبات در پای صندوق ) اینکه جامعه ای جمعیت ارای خفته ان متورم تر از جمعیت ارای بیدار باشد بیانگر این است تشکیلات حزبی ان جامعه بخاطر نداشتن ایده های بکر دارای رویکرد خوبی در جامعه ندارند ونیاز به بازسازی درون حزبی در بخش مدیریتی و عوامل چارت سازمانی ان و یا بازنگری در اهداف ارمانی اساسنامه ان دارند و شاید هم هزینه سنگین جهت فرهنگ سازی فعالیت حزبی و... کلام اخر اینکه حضرت اقا با کیاست و دیانت و دور اندیشی هدفمند از ارمان های نظام دفاع کردند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.606 seconds.