.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شورای اطلاع‌رسانی ورزش و امور جوانان در مازندران راه‌اندازی می‌شود
مدیر روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران گفت: شورای اطلاع‌رسانی ورزش و امور جوانان استان با حضور خبرنگاران فعال ورزشی برای پیشبرد اهداف و توسعه ورزش راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش شمال نیوز:محمدحسین شکیبافر با اشاره به برگزاری نخستین نشست تخصصی با کارکنان روابط عمومی ورزش و امور جوانان استان از راه‌اندازی شورای اطلاع‌رسانی با حضور روابط عمومی ادارات شهرستان‌ها، هیأت‌های ورزشی استان و خبرنگاران فعال ورزشی خبر داد.

وی به تعامل دوسویه اداره کل ورزش و امور جوانان با خبرنگاران و ورزشی‌نویسان برای توسعه و شکوفایی حوزه‌های ورزش و جوانان در استان اشاره کرد و افزود: با حضور مدیرکل دستگاه ورزش و جوانان استان در هفته تربیت بدنی و ورزش نشست خبری با مشارکت اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

مشاور مدیرکل ورزش و امور جوانان مازندران از تقویت ورزش، ساماندهی روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و هیأت‌های ورزشی استان خبر داد و تصریح کرد: به منظور ارتقای سطح کیفی فعالیت همکاران روابط عمومی کارگاه آموزشی برای مسؤولان روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و هیأت‌های ورزشی استان برگزار می‌شود.

شکیبافر در پایان به توانایی ورزش مازندران در کشور اشاره و خاطرنشان کرد: مازندران سرشار از استعدادها و نخبه‌های در رشته‌های مختلف ورزشی است که به اندازه 17 استان کشور در کسب مدال افتخارآفرینی می‌کند.

منبع:فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.521 seconds.