.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرمانده انتظامی مازندران:
اجرا پایلوت طرح انتظامی و ترافیکی مازندران در ساری
فرمانده انتظامی مازندران گفت: طرح انتظامی و ترافیکی مازندران به صورت پایلوت در ساری مرکز استان اجرا خواهد شد.

به گزارش شمال نیوز، سرتیپ دوم پاسدار سید محمود میرفیضی عصر امروز در هشتاد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری در صحن شورا با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس به پیشکسوتان این حوزه اظهار داشت: هفته دفاع مقدس نماد رشادت آفرینی و اقتدار رزمندگان این مرز و بوم بوده که باید پاسداشته شود.

وی افزود: از 9 تا 15 مهر هفته نیروی انتظامی با شعار " همه با هم برای آسایش و آرامش " در استان و کشور آغاز خواهد شد.

رئیس پلیس مازندران با اشاره به اینکه وظیفه پلیس تامین امنیت حاکمان در گذشته بوده است، تصریح کرد: به دنبال تقویت پلیس جامعه محور، هوشمند و نیروی عظیم انتظامی مدنظر مقام معظم رهبری برای تبدیل شدن به پلیسی در تراز انقلاب اسلامی هستیم.

میرفیضی با بیان اینکه امنیت پایدار و آرمانی برای مردم و آحاد جامعه وظیفه اصلی پلیس است، افزود: پلیس نیازمند جدی به تامین امنیت هوشمند بوده تا بتواند جرائم را در شاخص‌های متعدد کنترل کند یا کاهش دهد.

وی با اعلام اینکه قانون پذیری باید از پلیس و شورا به مردم و عامه جامعه سرایت کند، گفت: اعتماد مردم به پلیس و شورای اسلامی شهر بهترین سرمایه بوده که باید آن را قدر نهیم.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه پلیس امروز به دنبال کنترل جرائم از طریق اقدامات نرم افزاری بوده و پلیس ما نفوذ کلام داشته باشد، افزود: در این صورت مردم با پلیس همکاری داشته و به او احترام می‌کنند.

میرفیضی با بیان اینکه مردم از پلیس انتظار دارند که پلیس مازندران قانونمدار، نمادی از قانون باشد و حقوق شهروندی را رعایت کند، تصریح کرد: پلیس نیز از مردم انتظار دارد که مردم حقوق شهروندی خود را اجرایی کنند.

وی با اشاره به اینکه فصل مشترک اعضای شورا و پلیس موضوع تامین سلامت اجتماعی شهروندان است، افزود: نیروی انتظامی و شهرداری در حوزه مشاوره اجتماعی با یکدیگر همکاری کنند.

رئیس پلیس مازندران با بیان اینکه برخی دستگاه‌های اجرایی در ایفای وظایف خود موفق نیستند، یادآور شد: پلیس با همکاری شهرداری‌ها و شورای اسلامی شهرها، می توانند امنیت پایدار و افزایش احساس امنیت را در سطح شهرها و شهروندان رونق دهند.

میرفیضی با تاکید بر اینکه پلیس باید قانونگرا و نماد قانون باشد، افزود: با پلیس قانون شکن و متخلف برخورد جدی خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه افزایش رضایتمندی مردم از خدمات پلیس هدف اصلی نیروی انتظامی استان است، افزود: اعتماد به پلیس سبب افزایش مشارکت و امنیت و سرمایه اجتماعی در کشور خواهد شد.

رئیس پلیس مازندران با بیان اینکه طرح جامع ترافیکی و انتظامی در استان مازندران به صورت پایلوت در ساری اجرا خواهد شد، تصریح کرد: شهرداری و نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف امنیتی و ترافیکی با یکدیگر همکاری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه به صورت ویژه در مناطق آلوده طرح اجرا می‌کنیم، افزود: در جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر، 34 درصد افزایش برخورد داشتیم.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه همه نهادهای اجتماعی در تغییر ویترین و سیمای شهرها باید نقش آفرینی کنند، تصریح کرد: اقدامات موثر و مفیدی در حوزه توسعه زیرساخت‌های شهر ساری توسط شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی مسافربرهای شخصی را با همه اهداف خواهیم دید، افزود: طرح‌های ویژه پاکسازی مناطق آلوده را در استان اجرایی خواهیم کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.743 seconds.