.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تمام محورهای مواصلاتی هزارجریب نکا باز است
بخشدار هزارجریب نکا با اعلام اینکه تمام محورهای مواصلاتی هزارجریب نکا باز است، گفت: تمام مسیرهای منتهی به هزارجریب و روستاهای مختلف باز است و تردد در حال انجام است.

به گزارش شمال نیوز:محمد محمدیان اظهار کرد: بر اثر باران شدید که از شب گذشته در بخش هزارجریب نکا همچون سایر شهرهای استان آغاز شده است، مشکلی در تردد در محورهای مختلف این منطقه کوهستانی وجود ندارد و رانندگان با رعایت قوانین و مقررات می‌توانند به آسانی در این محورها تردد کنند.

وی با اشاره به خسارت‌های وارد شده در سیل شب گذشته تاکنون، افزود: خسارت جدی و امدادی در بخش هزارجریب همچون سیل‌های گذشته وجود ندارد، اما تخریب جاده‌های بین مزارع و آب‌شستگی جاده‌ها خسارت باران شب گذشته در منطقه بوده است که بارندگی همچنان هم ادامه دارد.

بخشدار هزارجریب نکا گفت: بر اثر باران شدید که از شب گذشته در بخش هزارجریب نکا آغاز شده و همچنان هم در حال باریدن است، تخریب جاده‌های بین مزارع و آب‌شستگی جاده‌ها را در بخش هزارجریب نکا با تخمین خسارت 2 میلیارد ریالی شاهد بودیم که خسارت کامل با برآورد صحیح، در زمان مناسب اطلاع‌رسانی می‌شود.

این مسؤول با اشاره به خسارت 5 میلیارد ریالی در سیل و طوفان ماه گذشته نکا، گفت: طوفان و باران شدید خسارت‌هایی را به جاده‌های دسترسی، واحدهای دامداری، کشاورزی و منازل مردم در منطقه هزارجریب وارد کرده بود که تخصیص اعتبارات، در دست اقدام است.

محمدیان ادامه داد: قطع برق، خسارت به برخی از راه‌ها و جاده‌ها، آب‌گرفتگی، تخریب گوشواره پل ارتباطی روستای کرداب، آب‌گرفتگی مزارع کشاورزی و معابر را از جمله مشکلات منطقه در وقوع سیل و طوفان ماه گذشته در نکا عنوان کرد.

وی با بیان اینکه اکنون گروه‌های امدادی در آماده‌باش کامل در منطقه هزارجریب نکا هستند، افزود: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر بارش باران در مناطق شمالی و کوهستانی، نیروهای امدادی و نجات در آماده‌باش کامل هستند و همچنان افرادی که در مسیرهای روستایی و کوهستانی تردد می‌کنند هم به اخطارهای مختلف توجه کنند.

بخشدار هزارجریب نکا بیان کرد: افرادی که قصد تردد در محورهای مختلف هزارجریب نکا را دارند به منظور ارتقاء سطح امنیت خود و دیگران از ترددهای غیرضروری در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی خودداری کنند.

محمدیان گفت: با توجه به احتمال سقوط شاخه‌های درختان در گذرگاه‌ها، آب‌شستگی جاده‌ها و پایین بودن ضریب دید، رانندگان در هنگام رانندگی، با رعایت حداکثر موارد ایمنی به تردد بپردازند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 5.412 seconds.