.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بهره‌مندی 362 واحد تولیدی مازندران از تسهیلات رونق کسب و کار
استاندار مازندران از بهره‌مندی 362 واحد تولیدی مازندران از تسهیلات رونق کسب و کار خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، ربیع فلاح ظهر امروز در جمع خبرنگاران از کسب رتبه نخست استان مازندران در ارائه تسهیلات بسته رونق تولید در کشور خبر داد و اظهار کرد: 362 واحد تولیدی مازندران از تسهیلات رونق کسب و کار بهره‌مند شدند.

وی افزود: برگزاری نشست‌های مشترک ستاد تسهیل، رفع موانع تولید در استان، شهرستان‌ها و نشست‌های مشترک برای مدیران بانک‌ها برای تسریع در پرداخت تسهیلات موجب شد تا رشد سه برابری پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی مازندران را شاهد باشیم.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: تا عصر روز شنبه سوم مهرماه 367 واحد تولیدی از تسهیلات بسته رونق تولید به ارزش یک‌هزار و 662 میلیارد ریال بهره‌مند شدند.

وی تصریح کرد: از میزان تسهیلات پرداختی 264 طرح مربوط به حوزه کشاورزی و 103 طرح مربوط به حوزه صنعت، معدن و تجارت بوده است.

فلاح گفت: بیشترین تعداد پرداخت تسهیلات مربوط به بانک‌های کشاورزی، ملی و ملت است و ارائه تسهیلات توسط بانک‌های دیگر استان نیز سرعت بسیار خوبی یافته است.

استاندار مازندران همچنین در ادامه از آغاز ثبت‌نام بیمه سلامت اتباع افغانستانی و عراقی در مازندران خبر داد و افزود: تمامی اتباع افغانستانی و عراقی دارای کارت آمایش می‌توانند برای ثبت‌نام در بیمه سلامت از امروز تا تاریخ 9 مهرماه سال 95 به یکی از شعب دفاتر پیشخوان دولت دارای گیشه بیمه سلامت مراجعه و ثبت‌نام کنند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.184 seconds.