.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاهش ناپایداری هوای استان از امشب
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: این بارش‌ها امروز کم و بیش در سطح استان ادامه دارد و از امشب از ناپایداری آسمان استان کاسته می‌شود.

به گزارش شمال نیوز:احمد اسدی اظهار کرد: پیرو اطلاعیه و اخطاریه قبلی اداره کل هواشناسی مازندران از شب گذشته با تقویت سامانه بارشی و شکل‌گیری جریانات سرد و مرطوب شمالی از سمت غرب استان شاهد بارش باران، وزش باد شدید، طوفانی شدن دریا، کاهش دما و رعد و برق پراکنده در سطح استان بودیم که رگبار باران در برخی مناطق شدید بوده است.

وی بیان کرد: بیشترین میزان بارش از شب گذشته تا ساعت 9:30 صبح امروز مربوط به بابلسر 82، نوشهر 80، قراخیل قائم‌شهر 34، دشت‌ناز 30، ساری 27 و آمل 16 میلی‌متر بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران ادامه داد: بیشترین سرعت وزش باد نیز از نوشهر 79، دشت‌ناز و قراخیل قائم‌شهر 72، ساری 65، کجور 61 و آمل و رامسر 54 کیلومتر بر ساعت گزارش شد.

اسدی افزود: از شب گذشته تاکنون شاهد کاهش دما در سطح مازندران بودیم به‌طوری‌که طی این مدت شاهد کاهش دمای چهار تا 10 درجه‌ای در استان بودیم.

وی با اشاره به اینکه این بارش‌ها امروز کم و بیش در سطح مازندران ادامه دارد، اضافه کرد: امشب از ناپایداری آسمان استان کاسته شده و از روز دوشنبه تا چهارشنبه جو نسبتاً پایداری در آسمان مازندران حاکم می‌شود؛ اما در برخی از مناطق به‌ویژه ارتفاعات و کوهپایه‌ها گاهاً شاهد افزایش ابر و وزش باد هستیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران تصریح کرد: با توجه به نقشه‌های امروز هواشناسی، از چهارشنبه شب به‌ویژه روز پنج‌شنبه مجدداً شاهد عبور یک سامانه بارشی و وزش باد در آسمان استان هستیم که جزییات بیشتر در روزهای آینده اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی در پایان گفت: دریای مازندران امروز به‌صورت مواج و طوفانی پیش‌بینی می‌شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.