.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زمان انتشار کارنامه کنکور سراسری مشخص شد
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کارنامه ۳۹۸ هزار و ۸۳۲ نفر پذیرفته شدگان نهایی آزمون سراسری سال ۹۵ چهارشنبه ۷ مهرماه منتشر می‌شود.
به گزارش شمال نیوز: حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، گفت: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده کارنامه آزمون سراسری برای پذیرفته شدگان نهایی این آزمون که 398 هزار و 832 نفر هستند و همچنین برای داوطلبانی که فرم انتخاب رشته را تکمیل کردند ولی در ردیف قبول شدگان قرار نگرفتند در روز چهارشنبه 7 مهرماه منتشر می‌شود. 
 
وی افزود: این کارنامه حاوی رتبه داوطلب در هر یک از کد رشته های انتخابی است و با توجه به نمره کل داوطلبان در همان کد رشته محل، نمره ‌آخرین نفر پذیرفته شده در هر یک از کد رشته محل‌های انتخابی نیز منتشر می‌شود.  
 
توکلی ادامه داد: با توجه به اینکه بررسی‌های فنی کاملی انجام و از صحت نتایج اطمینان کامل حاصل شده است داوطلبان اگر در زمینه انتخاب رشته و نمرات خود سوال و یا تقاضایی دارند می‌توانند تا دوشنبه 19 مهرماه سال 95 از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی سایت سازمان سنجش اقدام کنند.  
 
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان از ارسال نامه پستی و مراجعه حضوری به سازمان سنجش خودداری کنند زیرا به این گونه تقاضاها و همچنین تقاضاهای پس از مهلت تعیین شده ترتیب اثر داده نمی‌شود.   منبع: فارس  
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.