.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جام جهانی فوتسال - کلمبیا
پاراگوئه را هم بردیم/ ایران در جمع چهار تیم برتر جهان
تیم ملی فوتسال ایران با شکست پاراگوئه به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت.

به گزارش شمال نیوز، در ادامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتسال، تیم ملی ایران از ساعت 24 بامداد یکشنبه به مصاف پاراگوئه رفت.

شاگردان ناظم الشریعه در حالی به این مرحله رسیدند که در مرحله گذشته توانستند شگفتی ساز شده و برزیل مدعی را از پیش رو بردارند. پاراگوئه هم با شکست کلمبیای میزبان در ضربات پنالتی به این مرحله رسید.

سپهر محمدی(GK)، علیرضا صمیمی(GK)، احمد اسماعیل‌پور، محمد کشاورز، حمید احمدی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، علی‌اصغر حسن‌زاده، افشین کاظمی، محمد طاهری، مهران عالیقدر، حسین طیبی، فرهاد توکلی و مهدی جاوید اعضای تیم ایران در این مسابقه بودند.

ایران در تمام طول بازی بیشتر از حریف صاحب توپ و میدان بود اما پاراگوئه در ضد حملات بسیار خطرناک ظاهر می شد به طوری که دو بار از ایران پیش افتاد. ابتدا در دقیقه 13 هوگو مارتینز گلزنی کرد ولی اسماعیل پور در دقیقه 16 با شوتی دیدنی کار را به تساوی کشاند.

خوان سالاس در دقیقه 20 و در آخرین ثانیه ها روی غافلگیری مدافعان ایران صاحب توپ شد و در در دومرحله گلزنی کرد تا نیمه نخست به سود حریف خاتمه یابد.

در نیمه دوم و در دقیقه 23 نوبت به جاوید رسید تا گلی دیدنی به ثمر برساند و همین بازیکن در دقیقه 36 از اخراج بازیکن حریف نهایت استفاده را برد و برای اولین بار ایران را در این مسابقه پیش انداخت.

یک خطای هند بی موقع در دقیقه 39 باعث شد پاراگوئه صاحب یک ضربه ایستگاهی شود و توسط ویلالبا به گل تساوی برسد و بازی در وقت های قانونی با تساوی سه بر سه خاتمه یافت تا کار به دو وقت اضافی 5 دقیقه ای بکشد.

در وقت های اضافی هم بازی با حملات ایران و دفاع پاراگوئه پیگیری شد اما در پنج دقیقه اول گلی رد و بدل نشد. پاراگوئه تا آخرین ثانیه ها مقاومت کرد اما بالاخره قفل دروازه شکست. شوت زیبای جاوید در ریباند به اسماعیل پور رسید تا در بیست ثانیه به پایان وقت اضافی دوم گل چهارم را به ثمر برساند. حملات حریف نیز در ادامه بی ثمر بود و ایران با شایستگی به نیمه نهایی مسابقات رسید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.262 seconds.