.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف 19 قبضه اسلحه شکاری در مازندران
مدیرکل حفاظت محیط‌ زیست استان مازندران از کشف 19 قبضه اسلحه شکاری در این استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز:ناصر مهردادی با اعلام اینکه 19 قبضه اسلحه شکاری در استان از طریق مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست استان کشف شد، اظهار کرد: مأموران حفاظت محیط‌زیست استان در هفته گذشته در گشت و کنترل مناطق مختلف 19 قبضه اسلحه شکاری از متخلفان شکار کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه با شروع فصل پاییز و آغاز سرما شکار پرنده‌ها با روش‌های مختلف به‌ویژه استفاده از اسلحه شکاری در مناطق مختلف استان شروع شده است، افزود: مأموران حفاظت محیط‌زیست با گشت‌های شبانه‌روزی از حیات وحش به‌ویژه پرندگان حفاظت می‌کنند.

مدیرکل حفاظت محیط‌ زیست استان مازندران بیان کرد: مأموران یگان حفاظت محیط‌‎زیست بابل در گشت و کنترل شبانه‌روزی در منطقه جنگلی امیرکلا، منطقه دشتی چناربن، میان‌دسته وآب‌بندان حاجیکلا پنج قبضه سلاح قاچاق و سه قبضه سلاح مجاز به‌همراه تعدادی پرنده شکار شده کشف کردند.

این مسؤول ادامه داد: علاوه بر این مأموران اجرایی بابل نیز در آب‌بندان اسب شورپی، دام‌های هوایی را جمع‌آوری و دو قبضه اسلحه شکاری دولول مجاز کشف کردند.

مهردادی تصریح کرد: متخلفان شکار دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه مأموران اجرایی آمل یک قبضه سلاح دولول مجاز به همراه دو قطعه کبک در منطقه ناندل لاریجان کشف کردند، خاطرنشان کرد: مأموران اجرایی شهرستان نور نیز دو قبضه اسلحه تک لول مجاز و یک قبضه دولول قاچاق را در منطقه ماهان چمستان و آب‌بندان نور کشف کردند.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان مازندران با اشاره به اینکه مأموران اجرایی اداره محیط‌زیست محمودآباد دو قبضه اسلحه دو لول قاچاق و یک اسلحه دولول مجاز کشف کردند، افزود: یک قبضه اسلحه قاچاق به‌همراه مهمات غیر مجاز (چهار پاره) طی گشت‌زنی شبانه مأموران پارک ملی پابند کشف شد.

مهردادی تبیین کرد: مأموران در چادرگاوبانکی نوشهر و مستقر در پست موقت جنگلی زرشک‌دره ـ لشکنار طی گشت و کنترل مناطق با تعقیب کردن چهار شکارچی متخلف که در یکی از چوب‌سراهای جنگلی مستقر بودند موفق شدند یک قبضه سلاح گلوله‌زنی را که متخلفان در زیر بوته‌ها جاسازی کرده بودند را به همراه تعدادی فشنگ، کوله پشتی و سایر ادوات شکار کشف کنند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.185 seconds.