.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دانشگاه آزاد اسلامی کار و تحول آفرین باشد
استاندار مازندران گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به یک دانشگاه کارآفرین و تحول آفرین تبدیل شود.

به گزارش شمال نیوز، ربیع فلاح جلودار ظهر شنبه در در دیدار با رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی قائمشهر ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی قائمشهر را بسیار خوب دانست و با تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید گفت: این دانشگاه یک دانشگاه قدیمی و با ظرفیت است و با وجود نیروی انسانی و هیئت علمی مناسب می تواند در همه زمینه ها به توسعه علمی استان و تولید علم کمک کند .

استاندار مازندران دانشگاه آزاد اسلامی را از دانشگاههای معتبر جهان خواند و گفت: باید همه تلاش کنند تا دانشگاه آزاد اسلامی به یک دانشگاه کارآفرین و تحول آفرین تبدیل شود.

وی خواستار نقش آفرینی نخبگان در توسعه استان شد و گفت: دانشگاه مبداء همه تحولات است و توسعه و تقویت شرکتهای دانش بنیان و ایجاد مراکز رشد می تواند به ایجاد توسعه و تحول در جامعه کمک کند.

استاندار مازندران نقش دانشگاه در تحقق اقتصاد مقاومتی را بسیارمهم خواند و گفت: مهارت آموزی و کارآفرینی باید در دستور کار دانشگاه قرار گیرد و باید به گونه ای برنامه ریزی کرد تا اتکا دانشگاه به شهریه کاهش یابد و همه اساتید و دانشجویان می توانند در تحقق این امر کمک کنند.

وی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قائمشهر را فردی خوشنام با سابقه دیرینه فرهنگی خواند و گفت: این مجموعه توانمند علمی با امکانات و تجهیزات مناسب  می تواند موجب بالندگی و شکوفایی دانشگاه شود.

وی در پایان خواستار همکاری و تعامل بیشتر بین دانشگاه و صنعت شد و گفت: مقاله های علمی و پژوهشی مراکز دانشگاهی باید عملیاتی و کاربردی شود و در عرصه تولید و کارآفرینی مورد استفاده قرار گیرد.

در این نشست حجت الاسلام ابراهیمیان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قائمشهر گزارش کاملی از وضعیت نیروی انسانی ، اعضای هیئت علمی و دانشجویی این واحد دانشگاهی ارائه کرد و گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی قائمشهر 305 عضو هیات علمی در حال فعالیت هستند که می توانند به فضای علمی و فرهنگی استان کمک بزرگی کنند.

وی از استاندار مازندران به عنوان یک استاندار اخلاق مدار تقدیر و تشکر کرد و گفت: فضای همدلی و انسجام و بدون تنشی را استاندار مازندران فراهم کرده است که این فضا می تواند زمینه توسعه را فراهم کند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.