.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زنگ انشاء جدی گرفته شود
استاندار مازندران خواستار جدی گرفتن زنگ انشاء در مدارس شد.

به گزارش شمال نیوز، ربیع فلاح جلودار صبح شنبه در مراسم بازگشایی مدارس در هنرستان مهر سبز بابل نیروی انسانی خلاق ونخبه را سرمایه‌های هر کشوری دانست و گفت: بحث تحصیل، تذهیب و ورزش به عنوان سه رکن اصلی آموزش وپرورش این استان است.

فلاح ابراز داشت: دانایی ودانش در هرکشوری بنیه آن کشور را تعیین می کند و امروز نیروی انسانی خلاق و نخبه به عنوان سرمایه آن کشور محسوب می شوند و هر کشوری دارای نخبگان بیشتری باشد دارای سرمایه بیشتری است.

وی ادامه داد: تحصیل برای داش آموزان باید در راس امور قرار بگیرد و دانش آموز باید در علم آموزی ومعرفت علم بکوشند ودر ارائه این تکلیف کوتاهی نکنند.

استاندار مازندران گفت: زنگ انشا باید در مدارس ما جدی گرفته شود تا دانش آموزان با تفکرات سیاسی آشنا شوند و بحث محیط زیست و کار آفرینی به عنوان طرح تحول در بازسازی نیروی انسانی و گفتمان سازی در راس امور باشد.

فلاح جلودار با تاکید بر اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی در سرلوحه امور قراردارد عنوان کرد: مازندران در سال گذشته توانست رتبه اول را درسطح کشور کسب کند.

وی در بخش دیگری ازسخنانشان به سرشماری نفوس ومسکن اشاره کرد وافزود: در راستای دقیق و درست آن باید تلاش جدی کرد زیرا با سرشماری درست ودقیق می توان برنامه ریزی درست و دقیق ارائه کرد وهمه باید درآن همکاری همه جانبه داشته باشند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.