.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حرف های پایانی یک امام جمعه ؛
طلابیان : نه هیچ حساب بانکی دارم و نه چهار دستگاه خانه ساختم
شمال نیوز : وی بیان کرد: شاید بعد از گذشت 23 سال از فعالیتم همه مردم فکر کنند که چه اتفاقی افتاده است من رفتم، کسی که از دنیا می‌رود می‌گویند از خود چه بر جا گذاشت اما وقتی از مسؤولیت می‌رود می‌گویند چه شده است و....

شمال نیوز : امام جمعه سابق بابلسر گفت: گردش مسؤولیت به نفع مردم، نظام و انقلاب است.

به گزارش شمال نیوز، حجت‌الاسلام علی‌اکبر طلابیان در مراسم تودیع خود در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر با تبریک به انتصاب حجت‌الاسلام قلی‌پور امام جمعه جدید بابلسر، اظهار کرد: امیدوارم امام جمعه جدید بتوانند در این مسیر موفق باشند و اجازه ندهند دیگران او را از تلاش در تحقق اهداف نظام دور سازند.

وی با اشاره به اینکه در زمان مسؤولیتم هفت بخشدار، 6 فرمانده سپاه، پنج فرمانده انتظامی، پنج مسؤول ارشاد، سه رئیس سازمان تبلیغات، چهار شهردار و سه نماینده مجلس جابه‌جا شدند، افزود: از زمان قبول مسؤولیتم تاکنون دوران مختلفی را سپری کردم که هر دوران سختی و راحتی خود را داشت.

امام جمعه سابق بابلسر با بیان اینکه فعالیت بیشتر ائمه جمعه در شهرستانی، خارج از شهرستان آنهاست، گفت: تمام زندگی من در این شهرستان است و در جایی دیگر منزلی ندارم، منزل من اینجاست و اینجا به مردم خدمت می‌کنم.

این مسؤول تصریح کرد: مردم در زندگی افراد نقش فراوانی دارند، اگر بتوانیم خدمتگزار مردم باشیم و رضایت مردم را داشته باشیم توانستیم رضایت خداوند را جلب کنیم.

طلابیان بیان کرد: شاید بعد از گذشت 23 سال از فعالیتم همه مردم فکر کنند که چه اتفاقی افتاده است من رفتم، کسی که از دنیا می‌رود می‌گویند از خود چه بر جا گذاشت اما وقتی از مسؤولیت می‌رود می‌گویند چه شده است و این در حالی است که گردش مسؤولیت به نفع مردم، نظام و انقلاب است.

وی با بیان اینکه 15 سال به عنوان امام جمعه بابلسر خدمت کردم، گفت: شاید این مسؤولیت را دیگر نداشته باشم اما مسئولیت طلبگی، وعظ و موعظه از من برداشته نشد و به عنوان طلبه در خدمت مردم هستم.

امام جمعه سابق بابلسر ادامه داد: این شهر ولایی است، ولایی می‌ماند و جزء ملک امام‌زاده ابراهیم است و اجازه فعالیت به هیچ فتنه‌گری را نمی‌دهد.

این مسؤول با بیان اینکه در طول خدمت هر عصبانیتی بد نیست و اگر عصبانیت در مسیر درست باشد مورد تکریم خداوند است، تصریح کرد: هر وقت احساس شود دین خدا به خطر افتاد و امر به معروف و نهی از منکر در حال نابودی است باید عصبانی شویم.

طلابیان افزود: در طول 23 سال زندگی خود هرگز از هیچ کس درخواستی برای امور شخصی خود و خانواده‌ام نداشتم و برای هیچ امر شخصی از دست کسی عصبانی نشدم.

وی ادامه داد: روزی که آمدم یک دستگاه ماشین و خانه نیمه‌‎کاره داشتم که اکنون در همان خانه نیمه‌کاره زندگی می‌کنم نه هیچ حساب بانکی و نه چهار دستگاه خانه ساختم.

امام جمعه سابق بابلسر با بیان اینکه نماز جمعه سنگر اسلام، انقلاب و نظام است، گفت: این سنگر باید حفظ شود، اجازه ندهیم کسی سنگر نماز جمعه را تخریب کند چون سنگر نماز جمعه خار چشم دشمنان و فتنه‌گران است.

گفتنی است ، طی حکمی از سوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی‌پور به مدت سه سال به عنوان امام جمعه بابلسر منصوب شد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.