.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فوری - اختصاصی شمال نیوز / با تند باد و صاعقه شدید ؛
طوفان « قائم شهر » را در نوردید / صف های طولانی مقابل حلب فروشی ها / آب و برق قطع است / شهردار قائم شهر از مردم کمک خواست+ تصاویر
شمال نیوز : در پی طوفان شب گذشته بسیاری از درختان خیابان های قائم شهر از ریشه کنده شده و عبور و مرور در شهر به کندی انجام می شود .....

شمال نیوز : طوفان بسیار شدید همراه با رعد و برق  ، قائم شهر را تبدیل به یک شهر بحران زده کرد .

به گزارش شمال نیوز ، در پی طوفان شب گذشته بسیاری از درختان خیابان های قائم شهر از ریشه کنده شده و عبور و مرور در شهر به کندی انجام می شود .

سقف تعداد زیادی از منازل مسکونی و مغازه ها هم برچیده شده و گاها تا وسط خیابان ها و کوچه ها پهن شده است .

تعداد زیادی از بیلبوردهای تبلیغاتی و ایستگاههای اتوبوس نیز از جا کنده شده و این شرایط قائم شهر را شبیه یک شهر جنگ زده کرده است .

نیروهای شهرداری از بامداد امروز کار جمع آوری درختان کنده شده و کمک به آسیب دیدگان را آغاز کرده اند اما اوج بحران به حدی است که به نظر می رسد با امکانات شهرداری قائم شهر رسیدن به شرایط  عادی دشوار است .

شهردار قائم شهر از مردم کمک خواست

شهردار قائم شهر که خود با پوشیدن چکمه و بادگیر در حال امداد رسانی به آسیب دیدگان و پیگیر عادی سازی محیط شهر است به خبرنگار شمال نیوز گفت : همه تلاش خود را می کنیم تا عصر امروز شرایط به حالت عادی برگردد و فردا که اولین روز هفته است مردم با وضعیت مناسبی روبرو شوند .

رحیمی اعلام میزان خسارت به شهر را زیاد اعلام کرد و گفت : در اولین فرصت و با برآورد میزان خسارت به شهر آن را اعلام خواهیم کرد .

وی همچنین از مردم خواست که در این راستا به شهرداری کمک کنند .

آب و برق قائم شهری ها قطع شد

طوفان در قائم شهر همچنین آب و برق شهر را قطع و مردم با مشکلات عدیده ای روبرو شده اند .

خبرنگار شمال نیوز با تردد در مناطق مختلف شهر ، نیروهای امدادی آب و برق را مشاهده نکرده است .

به نظر می رسد به خاطر حجم بحران ادارات برق و آب قائم شهر نیازمند همکاری ادارت شهرهای همجوار باشند .

بنرهای تبریک دردسر ساز !

از دیگر نکات تاسف بار که موجب تشدید بحران و آسیب بیشتر شده است واژگونی انبوه بنرهای تیلیغاتی رئیس ، نایب رئیس و اعضای جدید هیئت رئیسه تازه انتخاب شده شورای شهر قائم شهر است که با انتقاد شهروندان همراه شد .

به هر روی این بنرها شاید برای چند نفری خوشایند بوده باشد اما برای مردم دردسرساز بود . مردم می پرسند اگر این طوفان در روز اتفاق می افتاد و شهروندانی که از کنار این داربست های بنری عبور می کردند دچار حادثه می شدند فاجعه بزرگی رخ می داد .

سرعت تندباد در قائم‌شهر 130 کیلومتر

هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه تا ظهر امروز بارش‌های نقطه‌ای و رگباری در مازندران پیش‌بینی می‌شود، گفت: از بعد از ظهر امروز بارش‌ها در حد پراکنده و فردا هوای استان نیمه‌ابری و ابری است.

 نوربخش داداشی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بارش باران و طوفان از بامداد امروز در سراسر استان مازندران اظهار کرد: بارش باران در بیشتر نقاط استان گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه سرعت تندباد در قائم‌شهر 130 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است، افزود: این میزبان بارش لحظه‌ای بوده است.

مدیرکل هواشناسی مازندران با بیان اینکه در شهرهای سرعت باد در آمل 94 کیلومتر، نوشهر 65 کیلومتر، قائم‌شهر 130 کیلومتر و ساری 80 کیلومتر بر ساعت ثبت‌ شده است، خاطرنشان کرد: شدت این تندباد از ساعت چهار بامداد امروز از سمت غرب مازندران شروع شده بود.

وی بیشترین سامانه بارشی ثبت شده را تاکنون برای شهرستان آمل 68 میلی‌متر و نوشهر 47 میلی‌متر ثبت شده است، اضافه کرد: تا ظهر امروز بارش‌های نقطه‌ای و رگباری در استان داریم.

داداشی گفت: از بعد از ظهر بارش‌ها در حد پراکنده و فردا هوای استان نیمه‌ابری و ابری پیش‌بینی می‌شود.

 

این خبر تکمیل می شود ...


















ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

قائم شهری 12 شهريور 1395
واقعا این برنرهای تبریک شورایی ها تاسف بار است . خجالت بکشید . مگه یک انتخابات داخلی این قدر نیاز به بنر تبریک داشت . الان در هر خیابونی چند تا بنر افتاده و پاره شده و داربست کج شده است .
علی 12 شهريور 1395
اداره برق جواب نمیده با کی تماس بگیریم . شاره موبایل فرمادار چنده . این شهر بزرگ نداره ؟ پس چرا ج.اب نمیدن .
ابوذر 11 شهريور 1395
همه جا مشکل داره و همه نیروها توی سطح شهر دارن کار میکنن.
خدا قوت به پرسنل زحمتکش شهرداری، ادارات برق و آب.
حسن 11 شهريور 1395
ادراه برق آمل هم پاسخگو نیست . از شروع طوفان تاکنون یعنی ساعت 15 منطقه میدان قائم (عج) با قطعی برق روبرو هستیم و متاسفانه با مشکل قطعی آب هم روبرو هستیم.
نا شناس 12 شهريور 1395
حالا که فقط یه باد اومد اگه خوای نکرده شهر موشک میخورد چه بر سر ما می اومد . حتما یه سال بدون برق و آب میموندیم
نا شناس 12 شهريور 1395
مظلومیت و بدبختی مازندران بار دیگر اثبات شد چنین حجم خرابی و خسارت ، نه تنها انعکاسز لازم در رسانه ملی داده نشده ، دولت نیز هیچ کاری نکرده ،مسئولین استانی که در خواب بسر می برند .
شهروند قائمشهری- مهمانسرا 13 شهريور 1395
با سلام و خسته نباشی خدمت همه قائمشهری های عزیز، جا داره یه تشکر ویژه بکنیم از شهردار عزیز شهرمون و پرسنل زحمتکش شهرداری قائمشهر و بعضی از اعضای شورا!!!! که از ساعت اولیه صبح اومدن و چکمه و لباس کار پوشیدن و مشغول به کار شدن. من بعنوان یه شهروند از ساعت 7 صبح اومدم بیرون و از نزدیک همه اعضا از جمله شهردار و فرماندار و بعضی از اعضای شورا شهر رو دیدم که وارد صحنه بودن و داشتن درختهایی که تو جاده افتاده بودن و جمع میکردن و ..... واقعا دمتون گرم. دست مریزاد به همتون. خیلی خوب تونستین شهر رو تا ساعات پایانی شب سرو سامون بدین، حتی صبح شنبه که اومدیم بیرون دیدیم کارای شما زحمتکش هارو که همه چوبهای شکسته از درخت جامونده و برگ ها و اضافات دیگه رو جمع کردین و یه کنار گذاشتین. دمه همتون گرم و خسته نباشید، خدا قوت، فقط خواستم تشکر کنم و بگم ما مردم شهر، کارها و زحمات شمارو میبینیم و ازتون تشکر میکنیم. شهروند قائمشهری- مهمانسرا
شهروند قائمشهری 12 شهريور 1395
باید از مسئولان شهرداری قائمشهر علی الاخصوص از معاون خدمات شهری شهرداری قائمشهر جناب مهندس بوداغی تشکر کرد که در همان دقایق اولیه در شهر حضور داشت
شهروندی از قائم شهر 14 شهريور 1395
با تشکر از همه مسئولین که تلاش خود را برای عادی نمودن شهر انجام دادند. خسته نباشید و خدا قوت

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.507 seconds.