.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عضو شورای شهر رشت:
ماجرای به حد نصاب نرسیدن جلسات شورا چیست؟
رضا موسوی روزان عضو شورای شهر رشت، گفت: ساعت ۱۶ و ۵۴ دقیقه در ارتباط با تشکیل نشدن جلسه برای من پیامکی ارسال شده و حتی درهای شورا را بسته بودند

به گزارش کاسپین، صد و پنجاه و پنجمین جلسه شورای رشت در حالی به عنوان جلسه فوق العاده برای انتخاب هیأت رئیسه شورای شهر رشت قرار بود رأس ساعت ۵: ۳۰ در صحن علنی شورای شهر رشت برگزار شود که برای دومین بار در هفته جاری برخی از اعضای شورا در جلسه حضور ندارند.

رضا موسوی روزان با اشاره به لغو جلسه مذکور، اظهار کرد: فرماندار رشت در ارتباط با برگزاری جلسه انتخای هیأت رئیسه با توجه به پایان مدت قانونی زمان برگزاری جلسه را مشخص کرده اند.

وی با بیان اینکه درخواست کننده جلسه فرماندار است و بر اساس قانون تا ۱۲ شهریور جلسه باید تشکیل شود، گفت: آیا از لحاظ قانونی رییس شورا می تواند جلسه ای را تغییر دهد که فرماندار خواستار برگزاری آن بوده است.

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه ایا فرماندار باید در این رابطه موافقت کتبی کند یا رئیس شورا، ادامه داد: ساعت ۱۶ و ۵۴ دقیقه در ارتباط با تشکیل نشدن جلسه برای من پیامکی ارسال شده و حتی درهای شورا را بسته بودند و ما درخواست کردیم درها را بازکننند.

موسوی روزان با بیان اینکه اگر دوستان ما قصد داشتند این جلسه را مثل جلسه گذشته از اکثریت بیندازند می توانستند بیاییند جلسه را رسمیت بدهند و بعد محل را ترک کنند، ادامه داد: حالا چرا این کار را به این شکل انجام دادند نمی دانم و باید در این رابطه پاسخگو باشند.

برای دومین بار در هفته جاری جلسه شورای اسلامی رشت لغو شد و بار دیگر رای گیری برای انتخاب هیات رییسه جدید به روز دیگری موکول شد.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.294 seconds.