.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هم زمان با هفته دولت؛
کلنگ پروژه هاي عمراني دانشگاه مازندران بر زمين زده شد
شمال نیوز: رييس دانشگاه مازندران با اشاره به اينکه اين دانشکده در چهار طبقه احداث مي‌شود، مساحت اين پروژه را 5 هزار و 658 مترمربع اعلام کرد و افزود: پيش‌بيني مي‌شود مرحله اول اين پروژه در مدت 12 ماه باتمام برسد.

wvxf4b90gkzpz8aafspr.jpg

 

شمال نیوز: هم زمان با هفته دولت، کلنگ پروژه هاي عمراني دانشگاه مازندران بر زمين زده شد.

به گزارش شمال نیوز، در مراسمي با حضور رييس دانشگاه، معاونان، روساي دانشكده ها و جمعي از استادان و کارمندان دانشگاه مازندران، مراسم کلنگ‌زني سه پروژه مهم عمراني انجام شد.

در اين مراسم دکتر سيد خلاق ميرنيا رييس دانشگاه مازندران با بيان اين مطلب كه دانشگاه در راستاي دست‌يابي به اهداف خود سه پروژه عمراني را با اعتبار 200 ميليارد ريال در دستور کار خود دارد، گفت: نخستين پروژه، پروژه ساختمان گروه‌هاي آموزشي و اساتيد دانشکده فني و مهندسي است ، اين دانشكده با توجه به اينکه در درون دانشگاه مادر استان است، فاقد ساختمان ويژه اساتيد مي باشد که با احداث اين ساختمان اساتيد اين دانشكده مي‌توانند از ساختمان مجزا بهره‌مند شوند.

دکتر ميرنيا افزود: اين ساختمان به مساحت 3565 متر مربع در پنج طبقه که در فاز نخست مبلغ 20 ميليارد و 440 ميليون ريال براي آن پيش‌بيني شده است، ساخته خواهد شد.

وي با بيان اينکه دومين پروژه، پروژه دانشکده حقوق و علوم سياسي است، تصريح کرد: منابع اين پروژه از منابع درآمد اختصاصي و عمراني دولتي است که در فاز نخست جهت اجراي اسکلت بتني مبلغ 28 ميليارد و 582 ميليون ريال به آن تخصيص يافت.

رييس دانشگاه مازندران با اشاره به اينکه اين دانشکده در چهار طبقه احداث مي‌شود، مساحت اين پروژه را 5 هزار و 658 مترمربع اعلام کرد و افزود: پيش‌بيني مي‌شود مرحله اول اين پروژه در مدت 12 ماه باتمام برسد.

دکتر ميرنيا با اشاره به احداث مجتمع آزمايشگاه‌هاي علمي و تحقيقاتي، بيان کرد: فاز اول اين پروژه به مساحت 2780 متر مربع و در زميني به مساحت 12 هکتار احداث مي گردد ، محل اعتبار پروژه از محل درآمد اختصاصي و عمراني دولتي احداث مي‌شود.

رييس بزرگ ترين مرکز آموزش عالي استان ادامه داد: دانشگاه مازندران به‌عنوان دانشگاه مادر فاقد آزمايشگاه مرکزي به معناي فيزيکي بود که با احداث اين ساختمان مي‌توانيم در راستاي ورود دانشگاه به بازار علم و فناوري نقش بيشتري داشته باشيم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.654 seconds.