.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون شهرداری ساری:
پروژه زیرگذر فرح‌آباد ساری به‌زودی افتتاح می‌شود
معاون فنی و عمرانی شهرداری ساری گفت: پروژه عظیم و حساس زیرگذر فرح‌آباد به‌زودی افتتاح می‌شود.
پروژه زیرگذر فرح‌آباد ساری به‌زودی افتتاح می‌شود

به گزارش شمال نیوز به نقل از مرکز امور رسانه شهرداری ساری، عباس رشیدی با اعلام اینکه زیرگذر فرح‌آباد به‌زودی افتتاح می‌شود، اظهار کرد: در تمام سال‌های اخیر پروژه‌ای با این حساسیت بالا احداث نشده بود.

وی تصریح کرد: با مدیریت شهردار ساری این زیرگذر که یکی از پیچیده‌ترین و حساس‌ترین پروژه‌های شهر و حتی استان به‌شمار می‌آید سرانجام به‌زودی افتتاح می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری ساری با تشریح ویژگی‌های این پروژه که سبب بالا رفتن حساسیت‌های آن شده است، افزود: در محل احداث زیرگذر با تأسیسات مختلف و متعددی مواجه بودیم که برخی از آنها عبارتند از کابل 63 کیلوولت، فیبری نوری، کابل‌های مسی مخابرات، کابل‌های 20 کیلو ولت شبکه توزیع، شبکه 20 کیلوولت توزیع هوایی، خط انتقال اصلی فاضلاب شهری، لوله گاز 24 اینچ اصلی در ضلع شمالی و چهار اینچ اصلی در ضلع جنوبی، لوله آب 350 و 150میلی‌متری آب شرب اصلی، لوله آب 400 میلی‌متری ضلع جنوب و فاضلاب شمال و جنوب به این ترتیب باید بپذیریم شهرداری ساری در محلی پروژه‌ای با این عظمت احداث کرد که مهم‌ترین و حساس‌ترین تأسیسات شهری را در دل خود داشت.

رشیدی با تقدیر از همراهی دستگاه‌هایی مانند مخابرات، برق، آب و فاضلاب و گاز، گفت: با قدرت در سه شیفت یعنی به‌صورت شبانه‌روزی این پروژه را پیش بردیم چرا که اطمینان داریم با اتمام آن ترافیک این محدوده برای همیشه برطرف می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.31 seconds.