.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همه چشم ها به ساختمان خیابان 15 خرداد دوخته شده است ؛
روز سرنوشت ساز شورای چهارم ساری چگونه رقم خواهد خورد ؟
شمال نیوز : حالا دیگر قطار شورای چهارم به ایستگاه آخر رسید . شاید مهمترین رویداد پارلمان شهری در مرکز استان عصر امروز رقم بخورد و هیئت رئیسه دوره یکساله چهارم در چهارمین دوره هم مشخص شود ....

شمال نیوز : حالا دیگر قطار شورای چهارم به ایستگاه آخر رسید . شاید مهمترین رویداد پارلمان شهری در مرکز استان عصر امروز رقم بخورد و هیئت رئیسه دوره یکساله چهارم در چهارمین دوره هم مشخص شود .

بدون تردید با انتخابات داخلی امروز عصر در ساختمان خیابان 15 خرداد ، وزن کشی ها مشخص شده و مدیریت شورای اسلامی ساری یکسال اداره مردمی ترین نهاد که با رای مستقیم شهروندان انتخاب شده اند را بر عهده خواهد گرفت .

اینکه بسیاری از شهرهای استان و کشور بدون حاشیه هیئت رئیسه های خود را شناختند اما در ساری حواشی پر رنگتر از متن گریبانگیر شورائیان می شود مسئله ای نیست که بتوان به سادگی از کنار آن عبور کرد .

همه چشم ها به ساختمان خیابان 15 خرداد

عقربه های ساعت که به 16 برسد اتفاقات جالبی رخ خواهد داد . برخی از به حد نصاب نرسیدن جلسه امروز سخن می گویند . برخی نیز احتمال آبستراکسیون چند نفری را پیش بینی می کنند . برخی هم از تغییر کلی هیئت رئیسه خبر داده و همچنین خبرهایی هم از تثبیت رئیس و تغییر در شاخه هیئت رئیسه سخن گفته اند .

البته همه این ها گمانه زنی هایی است که این روزها مطرح می شود اما باید منتظر ماند و دید عصر امروز چه رویدادی رقم خواهد خورد .

مدعیان ریاست چه کسانی هستند ؟

علیجان شمشیربند 68 ساله

او همان سردار شمشیربند است . او از فرمادهی در سپاه تا مدیریت در كارخانه تجهيزات مدارس را تجربه کرده است . ریاست بر شورا از او چهره ای شاخص ساخته است . هر چند در ارتباط او با رسانه ها انتقادهایی وارد است اما معمولا پاسخگوی رسانه هاست .

شمشیربند امروز بخت اول سکانداری شورا در سال آخر است و به نظر می رسد  هم قطارانش باز هم به وی اعتماد کنند .

محمد حسن محمدی کیادهی

چهره ورزشی شورا ، 54 ساله ، که سابقه شهرداری ناحیه 1 ساری را نیز در رزومه خود دارد . 

وی یکی از نامزدهای تصدی مسئولیت شورای چهارم در سال چهارم است که رایزنی های گسترده ای را با همکارانش آغاز کرده است .

به نظر می رسد « کیادهی » عصر امروز تنها با اجماع منتقدان رئیس فعلی شورا بتواند به نتیجه برسد . اجماعی که تا روز گذشته بصورت جدی صورت نگرفت و همه امید منتقدان به ساعت های پایانی تا جلسه امروز است .

وی بر خلاف شمشیربند رابطه مستمری با رسانه ها دارد .

چهره های ورزشی شورا یکی دیگر از پتانسیل های رای آوری محمدی کیادهی است .

احمد صالحی

از احمد صالحی 35 ساله نیز به عنوان یکی از نامزدهای ریاست شورای شهر ساری نام برده می شود . صالحی جوان اگر چه هنوز نامزدی خود را همانند دو چهره قبلی بصورت علنی اعلام نکرده است اما برخی رسانه ای ها از عزم وی برای این مسئولیت خبر داده اند .

و اما هیئت رئیسه ....

به نظر می رسد انتخاب اعضای هیئت رئیسه نیز تحت شعاع این است که چه کسی رئیس خواهد شد . رایزنی ها تنها برای ریاست شورا محدود نشده و 13 عضو شورا در تمام رده های هیئت رئیسه در حال رایزنی با همکاران خود هستند .

حال باید تا ساعت 16 امروز منتظر بود تا خبرنگاران از این جلسه اخبار قابل توجه ای را منتشر نمایند . البته هنوز از علنی بودن یا نبودن این جلسه اطلاعی در دست نیست . گفته می شود فرماندار ساری نیز در این جلسه حاضر خواهد شد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ساروی 10 شهريور 1395
مطلب خوبی بود اما خیلی دست به عصا نوشتید . منم با شما موافقم که شمشیربن دوباره رئیس میشه .به نظرم شمشیربند با 8 رای انتخاب میشه شاید هم 9 رای
سلام 10 شهريور 1395
واقعا در دوره آخرین سال شورا فردی مثل محمدحسن کیادهی لازم است تا شورا را از این حالت خمودگی خارج کند . سردار آدم خوبیه اما مدیر خوبی نیست .کیادهی انتخاب بهتری است . اعضای شورا با انتخاب دوباره شمشیربند اشتباه بزرگی را مرتکب می شوند .
نا شناس 10 شهريور 1395
فقط كيادهي
کارشناس شهری 10 شهريور 1395
دوران شمشیربند بدترین دوران بود چون هیچ گونه استقلالی نداشت و تمام اختیاراتش دست مسیول دفترش و برخی اعضای شورا بود/کیادهی بهترین گزینه جهت اصلاح و ساماندهی به شورا می باشد
نا شناس 10 شهريور 1395
کیادهی با 8رای میشه من اخر متوجه نشدم کیادهی کدوم طرفیه چپه راسته اعتدالیه خیلی نون به نر.........................
نا شناس 10 شهريور 1395
انشالله که این دوره دست از تقلب بردارند و رای واقعی مردم اعلام شود....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.