.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعتبارات روستاهای مازندران 3 برابر شد
معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: در دولت یازدهم اعتبارات روستاهای استان مازندران سه برابر شده است.

به گزارش شمال نیوز، علی نبیان در مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در مسجد جامع قائم شهر اظهار کرد: اقدامات ارزشمندی در دولت یازدهم رخ داده است.

وی افزود: 35 سال از شهادت دو شهید دولت می گذرد ولی همچنان یادشان گرامی است چون با خدمات رسانی بی منت برای مردم کار کردند.
نبیان با بیان اینکه مردم نیازمند گام های بلند دولتمردان هستند، افزود: فروش نفت با قیمت 30 دلار افتتاح پروژه ها را با مشکل مواجه کرد همچنین کمبودهایی در بخش صادرات نتوانست پاسخگوی نیاز کشور باشد.
معاون عمرانی استاندار مازندران تصریح کرد: 779 پروژه با اعتباری بالغ بر 623 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است که تنها 88 میلیارد تومان آن برای کلنگ زنی بود.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در هفته دولت با حضور واعظی وزیر ارتباطات و فناوری 1600 روستای مازندران به اینترنت پرسرعت متصل شد.
نبیان تصمیم جدی دولت را در مورد تکمیل پروژه های نیمه تمام و عدم کلنگ زنی های بدون اعتبار حایز اهمیت دانست و افزود: بنا به دستور استاندار تنها پروژه ای افتتاح جدید خواهد شد که منابع مالی آن تامین شده باشد.
وی با تاکید بر خدمات رسانی به روستاییان مازندرانی که 45 درصد جمعیت استان را شامل می شوند از سوی دولت مهم اعلام و خاطرنشان کرد: باید امکانات به روستاها برده شود و اقداماتی اساسی در این راستا انجام شود تا از مهاجرت به شهر جلوگیری شود.
نبیان اقدامات در جهت زیباسازی روستاها را که در حوزه بخشداری ها و دهیاری ها بوده مطلوب خواند و افزود: منابع مالی در حوزه روستایی 3 برابر شده است.
وی با اشاره به اینکه مازندران به لحاظ اقلیم منطقه ای ویزه به شمار می رود، یادآور شد: استقبال مردم از این استان نیاز به اتمام هرچه سریعتر پروژه های استان را نشان می دهد.
به گزارش ايسنا، معاون عمرانی استاندار مازندران تصریح کرد: بسیاری از پروژه های عمرانی مازندران فایده های ملی داشته و نیاز است به صورت ملی به آن اعتبار اختصاص پیدا کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.393 seconds.