.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
داماد، شاهرگ پدرزنش را زد
گروه حوادث: معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی که شاهرگ پدرزنش را زده و او را به قتل رسانده بود، قبل از فرار از کشور خبر داد.

ايسنا: ۱۵۶ افسریه اعلام و با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که فردی به‌نام عباس. م ۵۶ ساله در جریان یک نزاع و درگیری از ناحیه گردن مورد اصابت چاقو قرار گرفته و به شدت مجروح شده است.

در ادامه با وجود انتقال فرد مصدوم به بیمارستان و انجام اقدامات درمانی، در ساعت دو بامداد روز پنجم شهریور ماه به مأموران کلانتری ۱۵۶ افسریه اطلاع داده شد که عباس. م به علت خونریزی شدید و شدت جراحات فوت کرده است، لذا موضوع به قاضی کشیک ویژه قتل اعلام و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز رسیدگی به پرونده، دختر مقتول در اظهاراتش گفت که قتل پدرش توسط همسر وی به‌نام رامین. س ۳۹ ساله انجام شده است. او در اظهاراتش به ماموران گفت: علت درگیری پدرم با همسرم، اختلاف سابق همسرم با بنده بود و شب حادثه، رامین با پدرم تماس گرفته بود و او را به داخل کوچه کشید، رامین به همراه دو نفر دیگر به محل سکونت پدرم آمده بود و در آنجا رامین با چاقو پدرم را از ناحیه گردن مصدوم و شاهرگ وی را زد و سریعا از محل متواری شد.

کارآگاهان اداره دهم با مراجعه به محل سکونت متهم در خیابان ۱۵ متری افسریه اطلاع پیدا کردند که وی پس از ارتکاب جنایت، از آنجا متواری شده است، لذا اقدامات خود برای شناسایی مخفیگاه وی آغاز و مشخص شد که متهم به شهرستان محمودآباد در استان مازندران متواری شده اما در فاصله زمانی کوتاهی این شهر را به مکانی نامشخص ترک کرده است.

در شرایطی که خانواده‌ی رامین. س مدعی بی اطلاعی از وی بودند، کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در شهر اردبیل شدند و با توجه به احتمال تلاش متهم برای خروج غیرقانونی از کشور، بلافاصله نیابت قضایی اخذ و کارآگاهان به شهرستان اردبیل اعزام و در ساعت ۱۵ روز هشتم شهریور ماه وی را دستگیر و به تهران منتقل کردند.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: متهم در همان اظهارات اولیه به ارتکاب جنایت و قتل پدرزن خود اعتراف کرد و با توجه به اعتراف صریح متهم و دلایل به دست آمده، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی و مشخص شدن علت اصلی درگیری منجر به جنایت در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.