.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در نامه کلانتری به فراکسیون ورزش خانه ملت مطرح شد ؛
ضعف مدیریت و خودمحوری در فدراسیون کشتی بیداد می کند
شمال نیوز : بدنبال ناکامی کشتی فرنگی ایران در المپیک ریو ، یکی از پیشکسوتان و مدیران با سابقه کشتی کشور در نامه ای سرگشاده به اعضای فراکسیون ورزش خانه ملت از مدیریت رسول خادم در راس فدراسیون کشتی انتقاد کرد و راهکارهایی را ارائه داد .....

شمال نیوز : بدنبال ناکامی کشتی فرنگی ایران در المپیک ریو ، یکی از پیشکسوتان و مدیران با سابقه کشتی کشور در نامه ای سرگشاده به اعضای فراکسیون ورزش خانه ملت از مدیریت رسول خادم در راس فدراسیون کشتی انتقاد کرد و راهکارهایی را ارائه داد .

به گزارش شمال نیوز ، نقی کلانتری در این نامه سرگشاده خطاب به یکی از نمایندگان ساری و اعضای فراکسیون ورزش مجلس دهم آورده است :

جناب اقای دکتریوسف نژاد عضو هیئت رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی

باسلام خدمت جنابعالی و همکاران محترمتان در فراکسیون ورزش مجلس ؛

همانطوریکه استحضار دارید نتایج ورزش ایران در المپیک رضایتبخش نبود.

البته این بدان معنی نیست که وزارت ورزش به وظایف خودخوب عمل نکرده باشد بلکه وزارت باانجام کلیه تعهدات خود نسبت به فدراسیونها اقدام نموده است .حال فدراسیونی که در مقایسه باالمپیک لندن هم از حیث کمی وهم ازحیث کیفی نزول چشمگیر داشته چگونه فدراسیون موفقی است !!!!؟؟؟؟

فدراسیون مرحوم خطیب درالمپیک لندن سه مدال طلا کسب مینماید ولی فدراسیون خادم تنها با یک طلا . که عمده دلیل نزول ورزش کشور درمسابقات المپیک ریو عدم دستیابی فدراسیون کشتی در حد واندازه چهارسال قبل بوده است که اگر فدراسیون کشتی موفق میشد دراندازه چهارسال قبل افتخارافرینی کند ایران تا رده پانزدهم صعود میکرد .

درمقایسه وسنجش باید هرفدراسیون را با نتایج خودش در دور قبل سنجید . باتوجه به اینکه آقای خادم 48 ماه سرمربیگری تیم ملی را دراختیار داشت وآقای محمد بنا تنها 8 ماه .پس.نتیجه میگیریم که آقای بنا وکشتی فرنگی مقصر نیست.

بدون تردید ضعف در مدیریت فدراسیون کشتی است که برای تثبیت جایگاه خودشان دست به هرگونه اقدامی زدند تا محمد بنا معمار کشتی نباشد. .

در برهه کنونی هزاران دلایل محکمه پسند دیگر در ارتباط با عدم پشتوانه سازی وضعف مدیریت و اینکه خود محوری درفدراسیون کشتی بیداد می کند وجود دارد که متعاقبا عرض خواهم کرد.

ضمنا برای پیشرفت ورقابت وکسب مدال بیشتر در المپیک ، فدراسیون مستقل کشتی فرنگی را پیشنهاد مینماید که بسیار راهگشا خواهدبود . . .

مباحث مرتبط به ورزش ادامه دارد .

نقی کلانتری

عضو دپارتمان کشتی ومسئول انجمن کشتی دانشگاه پیام نور کشور


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

زارع 10 شهريور 1395
اقای کلانترب واقعا حرف دل علاقه مندان به کشتی را زدین

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.28 seconds.