.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگيری کلاهبردار 6 ميليارد ریالی در مازندران
فرمانده انتظامی مازندران از شناسايی و دستگيری کلاهبردار تحت تعقيب مراجع قضائی در شهرستان گلوگاه خبر داد.

به گزارش شمال نیوز ، سردار سيد محمود ميرفيضی گفت: در پي وقوع چندين فقره کلاهبرداری چند صد ميليون تومانی در برخی شهرستان های استان، از سوی فردی کلاهبردار که در پوشش خريدار و بازارياب اقدام به خريد مصالح ساختمانی می کرد، موضوع در دستور کار پليس های تخصصی و فرماندهان انتظامی شهرستان ها قرار گرفت.

 

وی افزود: ماموران پليس امنيت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان گلوگاه، در پی کسب خبری مبنی بر حضور فردی مشکوک تحت عنوان بازارياب در يکی از شرکت های توليد آجر سفالی در شهر گلوگاه، سريعاً وارد عمل شدند و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران با حضور در محل مورد نظر در بررسی های اوليه دريافتند، اين فرد با نام " ابوالفضل – ع " همان کلاهبردار تحت تعقيب است که با جعل عنوان و معرفی خود به عنوان خريدار و بازارياب قصد خريد آجرسفالی دارد.

سردار ميرفيضی، گفت: متهم در تحقيقات و بازجويی های فنی پليس، ضمن اعتراف به بزه انتسابی عنوان داشت، تحت عنوان خريدار و بازارياب در مشاغل مصالح ساختمانی و لوازم خانگی از مالکان واحد های صنفی در چندين مرحله اقدام به خريد کالا کرده و در مجموع 651ميليون تومان از آنان کلاهبرداری کرده است.

وی افزود: متهم پس از تشکيل پرونده برای سير مراحل قانونی تحويل مرجع قضائی شد./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.