.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سران اصولگرایان هم حامی قطعی روحانی هستند ؛
یوسفیان‌ملا: اصلاح طلبان گزینه ای غیر از روحانی ندارند/ احمدی نژاد پایگاه رای مردمی دارد
شمال نیوز : این نماینده با اشاره به اینکه بسیاری از اصولگرایان به روحانی گرایش دارند، تصریح کرد: روحانی را نمی‌توان کاندیدای صد درصدی اصلاح‌طلبان دانست زیرا وی کاندیدای بخشی از اصولگرایان و اصلاح‌طلبان است.....

شمال نیوز : یک نماینده مجلس معتقد است که اصولگرایان بعید به نظر به می‌رسد که بتوانند برای انتخابات سال آینده بر روی یک گزینه به اجماع برسند زیرا هیچ کدام از گزینه‌های مد نظر آنها توان این را ندارد که بتواند تمام اصولگرایان را به حمایت از خود ترقیب کند.

به گزارش شمال نیوز ، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با نامه در خصوص انتخابات ریاست جمهوری سال 96 و وضعیت وحدت اصولگرایان گفت: بعید می‌دانم که در فرصت باقی مانده اصولگرایان بتوانند بر سر یک کاندیدای مشخص به وحدت و اجماع برسند.

وی ادامه داد: نه کاندیداها این شرایط را دارند که بتوانند همه جریان اصولگرا را به خود نزدیک کنند و نه شرایط اصولگرایان به گونه ای است که بتوانند به وحدت برسند.

یوسفیان با بیان اینکه اگر اصولگرایان بر روی یک یا دو نفر بتوانند به نتیجه برسند شرایط تغییر می‌کند، خاطرنشان کرد: اگر گزینه‌ها محدود باشد شاید بتوانند اکثریت این طیف را با خود همراه سازند در غیر اینصورت احتمال اجماع و وحدت محال است.

سران اصولگرایان حامی قطعی روحانی

این نماینده با اشاره به اینکه بسیاری از اصولگرایان به روحانی گرایش دارند، تصریح کرد: روحانی را نمی‌توان کاندیدای صد درصدی اصلاح‌طلبان دانست زیرا وی کاندیدای بخشی از اصولگرایان و اصلاح‌طلبان است. سران اصولگرایی افرادی مانند علی لاریجانی و ناطق نوری به طور حتم در سال 96 از حسن روحانی حمایت خواهند کرد.

وی ادامه داد: همین افراد خود به تنهایی حمایت طیفی از اصولگرایان را به همراه دارند و دارای یک عقبه هستند. اما هیچ‌کدام از این چهره‌ها نمی‌توانند همه جریان‌های اصولگرا را به دور خود جمع کنند.

تندروها حامی احمدی نژاد

یوسفیان با بیان اینکه برخی از اصولگرایان مانند پایداری‌ها حامی احمدی‌نژاد هستند گفت: به طور یقین نمی‌توان از حضور کسی در انتخابات سخن گفت. مثلا اگر فردی مانند جلیلی وارد رقابت‌ شود طبیعتا بخشی از پایداری‌ها به حمایت از وی می‌پردازند. اما احمدی‌نژاد پایگاه رای عمومی دارد و سعی می‌کند با تکیه بر رای که در میان مردم دارد وارد رقابت‌های انتخاباتی شود.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه بعید می‌دانم افرادی مانند ولایتی وارد انتخابات شود، گفت: همه افرادی که اکنون می‌توان نام حدس و گمان است و نمی‎توان در خصوص حضور افراد به طور قطعی صحبت کرد.

روحانی تنها گزینه اصلاح‌طلبان برای انتخابات 96

وی ادامه داد: اصلاح‌طلبان هیچ گزینه‌ای جز روحانی را برای حمایت ندارند. افرادی مانند عارف هم محال است که بخواهد وارد رقابت‌ شود زیرا وی در زمانی که درمجلس حضور نداشت هم صحنه را به نفع روحانی خالی کرد.

عضو کمسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه اصلاح‌طلبان ممکن است برای حمایت از روحانی شرط بگذارند، یادآور شد: اصلاح‌‌طلبان با شرط و بی شرط از روحانی حمایت می‌کنند زیرا گزینه‌ی دیگری همانند وی که رای آور باشد را ندارند .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.